beantwoord

Kapotte telefoon

  • 19 July 2019
  • 5 reacties
  • 261 x bekeken

Beste mede/klanten of helpmedewerkers,

Ik heb onlangs mijn Samsung Galaxy S7 laten vallen en helaas doet hij niets meer..
Als ik hem aansluit aan de computer herkent mijn computer de telefoon wel!
Echter gaat hij niet meer aan of iets dergelijks.
Kan ik nog mijn data van de telefoon halen? En wat kost dit?
(contacten en audio).

Groetjes,

Martijn
icon

Beste antwoord door Arjan van Tele2 19 July 2019, 13:49

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Het beste lijkt mij om langs een lokale GSM reparatuur te gaan. Als je dit opstuurt naar een reparatieservice van Tele2 of Samsung, dan gaan ze niet jouw persoonlijke data eraf halen, maar juist een software factory reset uitvoeren.
Reputatie 6
@martijnici

Niet fijn dat je telefoon stuk is,
Als je naar "mijn computer"" gaat zou je misschien je toestel terug kunnen zien bij het mapje Devices and Drives,
.

Groet

Arjan
Reputatie 4
Je zou kunnen kijken of je met Samsung Kies of Smart Switch nog wat kan, als je PC wel je telefoon ziet kan 1 van die 2 misschien een volledige backup maken, inclusief audio, contacten e.d.
https://www.samsung.com/nl/support/kies/
@martijnici

Niet fijn dat je telefoon stuk is,
Als je naar "mijn computer"" gaat zou je misschien je toestel terug kunnen zien bij het mapje Devices and Drives,
.

Groet

Arjan



----------------------------------

@Arjan van Tele2 Oh sorry! ik klikte verkeerd. maar lijkt me een goed plan om naar de reparateur te gaan. Mijn computer herkent hem maar ik kan er niets mee omdat hij niet ge ''USB debugged is'', en er zit een veegpatroon op als wachtwoord.
Je zou kunnen kijken of je met Samsung Kies of Smart Switch nog wat kan, als je PC wel je telefoon ziet kan 1 van die 2 misschien een volledige backup maken, inclusief audio, contacten e.d.
https://www.samsung.com/nl/support/kies/



Bedankt! ga ik proberen!