beantwoord

Kan niet gebeld worden, tel is "in gesprek"

• 13 juli 2016
  • 3 reacties
  • 181 x bekeken

Kan sinds 2 dagen niet gebeld worden, tel gaat niet over en de beller krijgt een in gesprekstoon te horen, soms meteen, soms na 1x overgaan, terwijl ik met de tel niet aan het bellen ben. Heb al telefoon gerestart, laatste softwareupdate is geinstalleerd, en zelf kan ik wel bellen. Heb naar mn belveebruik gekeken, maar aangezien de app niet vlekkeloos verloopt durf ik daar niet op te vertrouwen. Wat moet ik doen? Heb samsung A7.mvg
icon

Beste antwoord door yohmini 13 juli 2016, 22:33

Laat die vriend met tmobile abonnement daar een klacht indienen dat ze jouw nummer niet kunnen gebruiken. Het probleem zit niet bij Tele2 omdat alle andere netwerken je wel kunnen bereiken. Tmobile kan opzoeken of en waar ze een dergelijk gesprek heensturen.

Het is intussen al opgelost. De desbetreffende persoon belde zonder zijn weten anoniem, wat hij daarvoor nooit deed, en daarom zochten we t euvel in eerste instantie niet daar daar ik anonieme belnrs heb ik geblokkeerd. Fijn dat er zo snel met me mee is gedacht, zowel hier als op FB, ik wens jullie nog een prettige avond verder.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Hierbij nog even een update: degene die mij met een T-mobile abonnement probeert te bellen houdt t zelfde euvel, echter diegene met een KPN abonnement of Hollandse nieuwe hebben nergens last van en krijgen meteen met mij verbinding, misschien brengt deze extra info extra licht op de zaak....:8
Reputatie 7
Badge +4
Laat die vriend met tmobile abonnement daar een klacht indienen dat ze jouw nummer niet kunnen gebruiken. Het probleem zit niet bij Tele2 omdat alle andere netwerken je wel kunnen bereiken. Tmobile kan opzoeken of en waar ze een dergelijk gesprek heensturen.

Het is intussen al opgelost. De desbetreffende persoon belde zonder zijn weten anoniem, wat hij daarvoor nooit deed, en daarom zochten we t euvel in eerste instantie niet daar daar ik anonieme belnrs heb ik geblokkeerd. Fijn dat er zo snel met me mee is gedacht, zowel hier als op FB, ik wens jullie nog een prettige avond verder.