vraag

iPhone X achterglas lijkt niet goed gemonteerd

Ik heb sinds anderhalve maand een iPhone X. Het is mij opgevallen dat het achterglas een stuk hoger ligt dan bij andere iPhone X'en. Daarbij zit er bovenaan het glas ook een opening waar allemaal troep tussen komt. Ik ben langs de Apple winkel geweest en daar zegt men doodleuk: ''Valt binnen de fabricage marges''. Ik kan zeggen dat ik behoorlijk teleurgesteld ben in de service van Apple. Ik ben benieuwd of jullie weten wat ik nog kan doen?

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Ja, je bent inmiddels over de respijt periode van je aankoop, je kunt je toestel bij de verkoper voor reparatie aanbieden, maar als de verkoper (of dynafix in het meeste gevallen) het toestel volgens de guide lines van Apple beoordeelt zou je niks vooruit schieten.

Wat over de error marge betreft, tja volges Apple is een gebogen tablet van 1000€ gewoon normaal... En als die door de middel breekt, pech.

Pas op met water, de scherm van de iPhone X van mijn zus was ook slecht gelijmd en een tijdens fietsen onder het regen is water in de telefoon gekomen... Natuurlijk biedt Apple daar geen enkele garantie voor.

En zo lang mensen overprijsde Apple producten blijven kopen en allerijl problemen blijven accepteren, zal er niks aan veranderen... Maar dit is een topic voor een andere discussie.
Ja, daar baal ik zelf ook erg van. Anders had ik hem gewoon geruild.

Dat oppassen met water is precies waar ik ook bang voor ben. In de Apple store zeggen ze dat er geen gevaar is als er een kleine opening is tussen het glas en metaal, maar ik weet zeker dat als hij toch stuk gaat door vocht ik helemaal nergens recht op heb.

Dynafix heb ik ook gecontact en die wezen mij direct door naar Apple... Die wagen zich er ook niet aan denk ik.

Reageer