beantwoord

Iphone SE

  • 25 april 2017
  • 2 reacties
  • 128 x bekeken

Beste klantenservice,

Vandaag heb ik mijn abonnement verlengd. Ik heb een nieuw toestel besteld, namelijk de iphone SE gold. Op de website staat dat deze op voorraad is, maar niet veel later zie ik tot mijn verbazing dat ik een mail krijg dat dit niet zo is. Dat vind ik heel vervelend. Ook staat in de mail niets over een leveringstermijn. Kunt u mij vertellen wat de verwachte levertijd is?

Met vriendelijke groet,

Sanne Breden
icon

Beste antwoord door Kim van Tele2 26 april 2017, 08:58

Hi Sanne,

Mijn excuses dat het toestel niet op voorraad is.
De verwachting is dat het toestel deze week binnenkomt en geleverd kan worden.

Groeten , Kim
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Badge
Hi Sanne,

Mijn excuses dat het toestel niet op voorraad is.
De verwachting is dat het toestel deze week binnenkomt en geleverd kan worden.

Groeten , Kim
Badge
Er is al een tijd niet gereageerd in dit topiv en daarom zal deze gesloten worden.
Als je nog vragen hebt kun je een nieuw topic openen.