beantwoord

Iphone 6s verkopen via Redeem (geen geld ontvangen)

  • 15 April 2019
  • 4 reacties
  • 630 x bekeken

Twee weken geleden heb ik mijn Iphone 6s opgestuurd naar Redee/dynafix via Tele2. Na twee werkdagen kreeg ik een sms dat mijn telefoon was aangekomen. Daarna heb ik niks meer gehoord. De beloofde 3 werkdagen zijn al lang verstreken. Kan iemand van Tele2 dit oplossen?
icon

Beste antwoord door WhTurner 15 April 2019, 19:34

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Lees de topics:
https://forum.tele2.nl/smartphones-en-instellingen-184/oude-telefoon-verkopen-via-redeem-dynafix-75209
en
https://forum.tele2.nl/smartphones-en-instellingen-184/oude-telefoon-verkopen-aan-tele2-redeem-76204

Tele2 probeert dit met Redeem op te lossen.
Reputatie 4
Natuurlijk vinden wij het ook vervelend deze berichten te horen. Zoals in eerdere topics hierover aangegeven zijn we aan het inventariseren en gaan we in gesprek om dit process bij Redeem te laten verbeteren.

Blijf uiteraard je vragen/klachten melden bij RedeemNL@dynafix.com.

Groet Petra
Reputatie 4
Hallo fransjan,

We zijn bezig de problemen met Redeem op te lossen. Kun je mij een privé bericht sturen met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer dan kunnen we ook voor jou aan de slag.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Petra .

Alvast bedankt, groet Petra
Reputatie 4
Helaas heb ik geen reactie van je mogen ontvangen, ik ga het topic daarom sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra