beantwoord

Iphone 5 problemen

• 14 maart 2015
  • 4 reacties
  • 5999 x bekeken

Beste Tele2,

Wellicht is deze vraag meer gericht op apple, maar ik wilde mijn iPhone 5s misschien bij jullie opsturen voor reparatie.
Ik heb deze met abbonnement gekocht 1 maand terug bij tele2, maar hij doet heel vreemd de laatste weken.
Hij is fysiek niet kapot, en alle knopjes doen het nog, maar hij doet de volgende dingen:
- Soms totaal niet reageren, maar soms weer wel perfect
- Op youtube klikt hij soms uit zichzelf fimpjes aan, en speelt deze af, om vervolgens weer uit zichzelf een andere aan te klikken
- Bij whatsapp kan ik soms helemaal niet typen, en niks verzenden, maar soms dus ook weer wel perfect
Het komt erop neer dat hij soms dus gewoon niet reageert, of juist uit zichzelf dingen gaat doen.
Ik dacht misschien een virus of iets anders, geen idee eigenlijk.
Maar heeft het zin om deze ter reparatie in te leveren? Het is een vrij vaag en ongebruikelijk probleem.
Details:
- Gekocht bij Tele2 met abonnement op 7-2-2015
- Iphone 5s Silver

Groetjes,
Liselotte
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 14 maart 2015, 21:30

Hoi liselotte.gertenbach,
Wat balen dat je problemen ondervindt met je iPhone 5S!
Dit is een mooi toestel, en het zou natuurlijk goed moeten werken.
Cypher geeft je wel een goede tip! Je zou een harde reset kunnen uitvoeren.
Een andere optie is terugzetten naar fabrieksinstellingen. Dan kan je je hele telefoon resetten en doen alsof het een nieuwe iPhone is.
Dit zou ik wel pas als laatste optie doen, omdat dit nogal veel tijd vergt, en het kan zomaar zijn dat bepaalde data niet meer terug te halen is.
Een andere optie is om contact op te nemen met een Apple Store. Zij kunnen je ook assisteren en checken of er geen fouten zitten in de software/hardware.
Volg deze link om dit te regelen: Apple Support - Apple Nederland

Ik hoop dat een van de tips helpen voor je.
Laat het ons weten alsjeblieft.
We staan hier klaar om je vragen te beantwoorden.
Groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Heb je je iPhone al een Harde reset gegeven, dat lost vaak zulke problemen op.
Mocht dat niet het gewenste effect geven, dan kun je altijd nog besluiten om hem ter reparatie aan te bieden.
Lees de onderstaande link maar eens door, daarin wordt uitgelegd hoe dat te doen.

http://www.iphoned.nl/tips/iphone-resetten/
Reputatie 6
Badge +5
Hoi liselotte.gertenbach,
Wat balen dat je problemen ondervindt met je iPhone 5S!
Dit is een mooi toestel, en het zou natuurlijk goed moeten werken.
Cypher geeft je wel een goede tip! Je zou een harde reset kunnen uitvoeren.
Een andere optie is terugzetten naar fabrieksinstellingen. Dan kan je je hele telefoon resetten en doen alsof het een nieuwe iPhone is.
Dit zou ik wel pas als laatste optie doen, omdat dit nogal veel tijd vergt, en het kan zomaar zijn dat bepaalde data niet meer terug te halen is.
Een andere optie is om contact op te nemen met een Apple Store. Zij kunnen je ook assisteren en checken of er geen fouten zitten in de software/hardware.
Volg deze link om dit te regelen: Apple Support - Apple Nederland

Ik hoop dat een van de tips helpen voor je.
Laat het ons weten alsjeblieft.
We staan hier klaar om je vragen te beantwoorden.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Beste Liselotte,
Is het nog allemaal gelukt?
Heb je nog meer vragen, stel ze gerust!
Dank je wel,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Liselotte,
Helaas heb ik niks meer van je gehoord, en dus ben ik genoodzaakt het topic te sluiten.
Als je nog vragen hebt kan je altijd een nieuw topic aanmaken om ons te bereiken.
Vriendelijke groet,
Ben