beantwoord

iPhone 13 direct leverbaar

  • 16 May 2022
  • 3 reacties
  • 100 x bekeken

Hai,

gisteravond heb ik een iphone 13 besteld die direct leverbaar was, stond vermeld. Nu heb ik alsnog geen mail gehad om een afspraak te maken met een koerier. Betekent dit dat alsnog de levertijd langer duurt of dat er iets mis is gegaan. Ik hoor het!

gr, Naomi 

icon

Beste antwoord door eric 16 May 2022, 14:28

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De voorraad informatie is near realtime. Deze wordt een paar keer per week geupdate op de website. Als het goed is het je per email een bevestiging gehad van de bestelling.  Zodra jouw toestel beschikbaar is voor uitlevering krijg je een email van het koeriersbedrijf om een afspraak te maken. 

Als je geen bevestiging hebt gehad, neem dan even contact op met de klantenservice. Dan is wellicht de bestelling niet goed afgerond.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Naomi, allereerst van harte welkom op onze Community!

Wat @eric zegt klopt helemaal! Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega’s van de klantenservice? Zo niet, dan wil ik je bestelling ook met alle plezier controleren. Als je je 06-nummer in je profiel invult, ga ik direct voor je aan de slag! 💪🏻

Ik hoor het graag van je! 😊

Hai,

heb inmiddels contact gehad en zeiden inderdaad dat het nog niet was aangepast. Ze vertelde ook dat de levertijd niet bekend is dus ik wacht maar geduldig af!

Reageer