F.A.Q.

iPhone 11

  • 10 October 2019
  • 6 reacties
  • 2194 x bekeken
iPhone 11
Reputatie 6

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
Wil je graag de iPhone 11iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max bestellen? Je kunt 'm via de live chat, in je persoonlijke Mijntele2, via 1200 of online bestellen.  

 

Ik heb een verkeerde iPhone besteld. Kan ik nog een ander model bestellen?

Je huidige order kun je niet meer wijzigen omdat dit een geautomatiseerd proces is. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd. Dit heeft wel invloed op de bezorgdatum van je toestel.

 

Andere klanten hebben hun toestel eerder gekregen dan ik.

Het kan zijn dat iemand anders het toestel eerder heeft gekregen, vaak heeft dat te maken dat een bepaald toestel, qua kleur, grootte, intern geheugen, meer of minder populair is.

 

Schaarste iPhone 11

Ondanks dat we een ruim aantal toestellen bestellen, krijgen we helaas niet alle iPhones meteen binnen. Er is landelijke schaarste vanuit Apple's distributiecentrum. Tele2 en ook de andere providers krijgen maar een beperkt aantal toestellen geleverd. We kunnen daarom niet exact aangeven wanneer je het toestel ontvangt. Kijk voor geschatte levertijden op onze levertijden pagina.

 

Natuurlijk mag je altijd met ons contact opnemen wat je bestelstatus is, echter zullen we je dan ook moeten vragen om het af te wachten.

Hebben we bijzonderheden of updates, dan zullen we deze in dit topic plaatsen


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Helaas teleurstellend, maar als ze geen telefoons hebben kunnen ze ook niet uitgeleverd worden.

Zodra jouw toestel er is ontvang je een bericht om een afspraak te maken met de koerier.

13 oktober iphone 11 besteld, op de website stond aangegeven 2 weken levertijd.

vandaag bijna 4 weken later krijg ik van de klantenservice als reactie dat tele2 er niks aan kan doen.

Ik heb bij jullie besteld en wil door jullie een oplossing en niet afschuiven op apple. Dit is geen landelijk probleem, meerdere providers hebben op voorraad… mediamarkt heeft bij verschillende vestigingen op voorraad. Ik wil nu toch wel een andere reactie zien als '’het is niet ons schuld'’!!!

Ik had dit precies ook ben al 2.5 week aan het wachten en mijn 06 staat ook nog steeds niet actief begin er een beetje klaar mee te zijn

Ik heb op 12 oktober een iphone 11 white 64 gb besteld en heb de telefoon nog altijd niet ontvangen. Wordt steeds aan het lijntje gehouden… levertijden worden steeds aangepast  maar deze worden totaal niet nagekomen. Toen ik mijn telefoon besteld heb stond de levertijd op 2 weken... 

Reputatie 7
Badge +12

Dat hangt van de leveringen door Apple af. Zodra jouw toestel er is ontvang je een email om met de koerier een afspraak te maken.

Heb 2 weken geleden een ipjone 11 besteld en nog steeds niks gehoord er stond dat er 2 weken levertijd was ik ben heel.benieuwd hoelang ik nog moet wachten