beantwoord

Internetten in brazilie

• 14 september 2019
  • 5 reacties
  • 146 x bekeken

Hallo alle,

Is er iemand hier met ervaring mbt internetten in brazilie?

Ik zit hier nou voor de tweede keer, netjes van te voren een paarse bundel aangeschaft, nog gebeld met tele2 en gevraagd over mijn telefooninstellingen, maar helaas de zooi werkt gewoon niet!

Groet.
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 17 september 2019, 10:55

Vervelend om te horen dat je geen verbinding hebt kunnen maken. Wel goed om te horen dat je een alternatief hebt gevonden.
Wanneer de bundel niet is gebruikt kunnen we de kosten uiteraard crediteren.
Stuur je me hiervoor even een privébericht met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je rekeningnummer en je mobiele nummer?
En kun je daarbij aangeven wanneer je de bundel hebt aangeschaft?

Alvast bedankt.
Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kijk eens bij deze tips.
Reputatie 4
Badge
@Cegonha da Haia Is het inmiddels al gelukt verbinding te maken in Brazilië? Heb je wel een bevestiging ontvangen dat je databundel actief is?
Ik hoor graag van je.

Groet Petra
Hallo,

Nee, ik heb een chip van een braziliaanse provider aangeschaft (TIM).

Het is heel vervelend, ik ben hier voor de tweede keer en ik dacht dat ik het vooraf goed geregeld had. Zelfs nog gebeld met tele2. Alles zou automatisch gaan. Niet dus, helaas.

Misschien dat ik het op een later tijdstip nog eens ga proberen.

De bundel die ik kocht is iig ongebruikt. Ik hoop dat ik die terugkrijg van tele2!
Reputatie 4
Badge
Vervelend om te horen dat je geen verbinding hebt kunnen maken. Wel goed om te horen dat je een alternatief hebt gevonden.
Wanneer de bundel niet is gebruikt kunnen we de kosten uiteraard crediteren.
Stuur je me hiervoor even een privébericht met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je rekeningnummer en je mobiele nummer?
En kun je daarbij aangeven wanneer je de bundel hebt aangeschaft?

Alvast bedankt.
Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra