beantwoord

Internet USA werkt niet

Hallo Tele2. Ik heb een usa100 bundel in de USA. Instellingen ingesteld zoals op dit forum, maar internet werkt niet of is zeer traag. Ik ben in grote steden waar het bereik goed zou moeten zijn. Ov-info opzoeken op Google maps gaat echter nauwelijks. Als het wel werkt is het dataverbruik enorm. Dit is anders dan ik eerder gewend was met Tele2 in de USA. Kunnen jullie kijken wat er aan de hand is?

icon Beste antwoord door eric 27 september 2017, 18:59

Zoek eens handmatig naar een ander mobiel netwerk in plaats van het voorkeur netwerk?

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Zoek eens handmatig naar een ander mobiel netwerk in plaats van het voorkeur netwerk?
Dat had ik al geprobeerd. Als ik automatisch netwerk uitzet komen er geen netwerken in beeld en springt deze vanzelf weer terug op automatisch.
Reputatie 7
Badge +2
Ben je in een gebied waar U.S. cellulair, ATT of TMobile goed bereik heeft? Helaas 3G dekking in de USA is erg afhankelijk van waar je bent, in veel steden is Verizon de beste, maar hun 3G systeem is gebaseerd op cdma2000, kan niet gebruikt worden door onze mobieltjes.

Wel raar dat bij handmatig zoeken geen netwerk naar boven komt, als je een iPhone heb, ga naar instellingen, telefoon, simapps , sim menu, selecteer sim, en kies automatisch sim selectie.

Op een Android telefoon zoek je op tussen je apps een die heet app die heet SIM menu, SIM tools of iets in die richting.