Sinds vanmorgen ben ik bezig met het instellen van mijn Redmi3 , terwijl ik in het buitenland ben.
Ik heb een 30 dagen/1GB verzocht en bevestiging gehad hierop.
Het werkt helaas niet.
Ik heb diverse APN's geprobeerd, zowel handmatig als automatisch ingesteld. Ook de diverse internationale handleidingen brengen niets op....
Hoe nu verder?
Beste antwoord door Maris van Tele2
Excuses dat ik niet eerder heb gereageerd, inmiddels ben je weer terug..
Het is vreemd dat alleen het internet het niet deed terwijl je verder alles kon!
Wij zouden om het verder uit te kunnen zoeken voorbeelden moeten verzamelen terwijl je nog bent aangemeld op het Deense netwerk, het netwerk in Denemarken had dan onderzocht kunnen worden.
Als je de EU internetbundel niet hebt kunnen gebruiken kan je hier een vergoeding voor aanvragen via onze website.
Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht
Het is vreemd dat alleen het internet het niet deed terwijl je verder alles kon!
Wij zouden om het verder uit te kunnen zoeken voorbeelden moeten verzamelen terwijl je nog bent aangemeld op het Deense netwerk, het netwerk in Denemarken had dan onderzocht kunnen worden.
Als je de EU internetbundel niet hebt kunnen gebruiken kan je hier een vergoeding voor aanvragen via onze website.
Groetjes, Maris