beantwoord

internet buitenland valt steeds weg

• 21 juli 2019
  • 4 reacties
  • 241 x bekeken

De eerste 2 dagen van mijn vakantie in Spanje had ik perfect internet, maar sinds dag 3 valt die regelmatig weg op mijn mobiel. Ik heb 10gb aan data waar ik ongeveer 20% van heb gebruikt dus dat is nog lang niet op. Internet instellingen staan goed en roaming staat aan. Wat kan het zijn en hoe los ik het op?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 23 juli 2019, 14:29

@Sherida92 Hola, helaas hebben we geen invloed op lokale providers maar Eric geeft een goede tip. Kijk ook hier eens voor meer info en tips!

Fijne vakantie, Adios!
Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dekking wordt de lokale providers geregeld. Misschien zijn de weersomstandigheden anders of zit je nu op een ander roaming netwerk? Voor dat laatste kun je eens handmatig netwerken zoeken selecteren en een ander mobiel netwerk kiezen.
Dekking wordt de lokale providers geregeld. Misschien zijn de weersomstandigheden anders of zit je nu op een ander roaming netwerk? Voor dat laatste kun je eens handmatig netwerken zoeken selecteren en een ander mobiel netwerk kiezen.

Heeft geen effect helaas en qua weer is het steeds hetzelfde zon en rond de 32 graden. Zelfde bij aankomst toen internet het wel nog deed, dus lijkt me stug dat het aan het weer ligt
Reputatie 4
Badge
@Sherida92 Hola, helaas hebben we geen invloed op lokale providers maar Eric geeft een goede tip. Kijk ook hier eens voor meer info en tips!

Fijne vakantie, Adios!
Petra
Reputatie 4
Badge
Aangezien er geen reacties meer zijn ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra