Internet activeren

Op mobiel merk medion
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 Reacties

Wie helpt met instelling
Reputatie 6
Badge
Heb je op de website gekeken bij toestelhulp?
Jawel. Na beantwoording van de vragen kom ik weer in beginscherm terecht. Na vraag welk toestel toets ik de naam en typenummer in ,medion E5005, dit herkent toestelhulp niet, en brengt mij terug bij af.
Reputatie 6
Badge
Het is een Android toestel dus wellicht kom je vergelijkbare instellingen tegen als je de toestelhulp van bijvoorbeeld een Samsung galaxy s6 doorloopt. Het belangrijkste is de APN: internet.tele2.nl
Badge
Je kunt het internet automatisch laten instellen doormiddel van een configuratiebericht. Je kunt dat doen door een (gratis) sms te versturen naar 401 met de tekst: internet

Vervolgens hoef je na een minuutje alleen nog maar op het configuratiebericht te klikken (in het notificatiescherm) en de inhoud te installeren.

Succes!
Reputatie 6
Badge +5
Hebben de bovenstaande tipges van mikehoppezak en pipodeclown geholpen?
Bedankt voor de goede tips heren! 🙂 Top!

Laat het ons weten of het is gelukt.
Groet, Ben
Nee is nog niet gelukt. Met advies van pipodeclown een goed eind op weg gekomen.maar na invoeren default,supl kies ik opslaan er zou dan een scherm moeten verschijnen en zoniet moet ik internet aanvinken
Hier stopt het voor mij omdat zowel het scherm niet verschijnt alsook de optie internet aan. Ik wil nog vermelden dat ik in belgie ben en dus gebruik maak van een belgische provider. Heeft dit invloed op alle pogingen?
Reputatie 6
Badge +1
Zolang je niet geregistreerd bent op het NL netwerk kan je niet roamen op een buitenlands netwerk.
Weer een stap verder ! Rij binnenkort naar nederland en ga opnieuw proberen. Thanks voor de info.