beantwoord

Instellingen via Toestelhulp

• 26 april 2016
  • 3 reacties
  • 232 x bekeken

Ben een paar dagen in Barcelona geweest, buitenlandbundel aangeschaft en via toestelhulp (Note 4) alle instellingen veranderd. Nu is het mij niet duidelijk hoe je dat doet als je weer thuis bent. Ik heb alleen de Roaming uitgezet, maar misschien moet ik nog meer doen? De instellingen voor het buitenland met de Note 4 was namelijk een hele waslijst.....
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 29 april 2016, 14:04

Hoi Liek,

Als je jouw telefoon echt specifiek naar het buitenlandprofiel hebt geschakeld, heb je in Nederland geen bereik meer. In dat geval kun je de volgende stappen volgen:
Ga naar het Tele2 menu (staat tussen jouw normale apps). Kies na het openen van dit menu voor Selecteer SIM en vervolgens voor Automatische SIM selectie. Als je niet direct bereik hebt, kun je jouw toestel even opnieuw starten.

Als je niet specifiek een buitenlandprofiel had geselecteerd en je hebt gewoon bereik in Nederland, dan hoef je niets te doen :)
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben naar aanleiding van mijn antwoord, dan hoor ik het graag van je!

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Liek,

Als je jouw telefoon echt specifiek naar het buitenlandprofiel hebt geschakeld, heb je in Nederland geen bereik meer. In dat geval kun je de volgende stappen volgen:
Ga naar het Tele2 menu (staat tussen jouw normale apps). Kies na het openen van dit menu voor Selecteer SIM en vervolgens voor Automatische SIM selectie. Als je niet direct bereik hebt, kun je jouw toestel even opnieuw starten.

Als je niet specifiek een buitenlandprofiel had geselecteerd en je hebt gewoon bereik in Nederland, dan hoef je niets te doen :)
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben naar aanleiding van mijn antwoord, dan hoor ik het graag van je!

Groetjes,
Rick
Dank je Rick! Heb gekeken en mijn gegevens stonden juist! :8
Reputatie 4
Badge +3
Dat is goed om te horen, Liek 🙂 Ik laat het topic nog even openstaan, zodat je zeker de komende twee weken nog bij mij terug kunt komen als dat nodig is.