beantwoord

Instellingen uitgaande mail

• 13 oktober 2015
  • 5 reacties
  • 1348 x bekeken

Ik heb KPN als Internetprovider
Ik heb Tele2 als provider voor mijn mobiele telefoon (iPhone 6)
Mail ontvangen en versturen via mijn Iphone 6 binnenshuis (WIFI) gaat prima
Mail ontvangen buitenshuis (3G/4G) geen probleem
Echter ..... mail buitenshuis beantwoorden of versturen lukt niet (E-mail versturen mislukt is de melding)
Bij mijn vorige mobiele provider (Vodafone) had ik hetzelfde euvel c.q. ongemak
Overgestapt naar Tele2 en wat schetst mijn verbazing? Ik heb hetzelfde euvel als voorheen
Keurig te woord gestaan door de klantenservice van Tele2, maar deze jongeman kon mij niet helpen
Wie (dan) wel?
icon

Beste antwoord door Maarten van Tele2 16 oktober 2015, 11:23

Hi!

Het lijkt erop dat dit een vaker voorkomend probleem is, wat echter niet te wijten is aan de diensten van Tele2, in dezen. Wel heb ik hier wat links voor je geplaatst die mogelijk een oplossing bieden:

gsmhelpdesk

kpnforum

knphelp

Helaas heb ik geen concreet antwoord voor je op dit moment, laat je het me weten als het gelukt is?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Begin met een andere inlognaam te bedenken in plaats van je 06-nummer op dit openbare forum. Vermeld deze hier en dan zal een moderator die naan voor je wijzigen (kan wel een paar dagen duren.

Heb je SMTP van je uitgaande post wel op smtp.tele2.nl poort 587 ; verificatie uitg.server AAN gezet? Dat is nodig om mail te versturen via Tele2.
Begin met een andere inlognaam te bedenken in plaats van je 06-nummer op dit openbare forum. Vermeld deze hier en dan zal een moderator die naan voor je wijzigen (kan wel een paar dagen duren.

Heb je SMTP van je uitgaande post wel op smtp.tele2.nl poort 587 ; verificatie uitg.server AAN gezet? Dat is nodig om mail te versturen via Tele2.

SMTP Uitgaande post op smtp.tele2.nl poort 587 gezet. Geen effect.
Reputatie 1
Badge +2
Zou je mij kunnen vertellen wat je e-mail extensie is? @tele2.nl of iets anders?
En ervaar je dezelfde problemen wanneer je een ander e-mailadres gebruikt?

Groetjes
Zou je mij kunnen vertellen wat je e-mail extensie is? @tele2.nl of iets anders?
En ervaar je dezelfde problemen wanneer je een ander e-mailadres gebruikt?

Groetjes
Extensie = @kpnplanet.nl Dit is het enige e-mailadres wat ik gebruik.
Reputatie 1
Badge +2
Hi!

Het lijkt erop dat dit een vaker voorkomend probleem is, wat echter niet te wijten is aan de diensten van Tele2, in dezen. Wel heb ik hier wat links voor je geplaatst die mogelijk een oplossing bieden:

gsmhelpdesk

kpnforum

knphelp

Helaas heb ik geen concreet antwoord voor je op dit moment, laat je het me weten als het gelukt is?