[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max

  • 9 September 2022
  • 403 reacties
  • 54011 x bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

403 reacties

Hey, wanneer kan ik ongeveer mijn telefoon verwachten? Mijn bestelnummer is 76821002

Groetjes,

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Bat123 ik verwacht dat PostNL ergens tussen vandaag en 3 december de Track & Trace naar je opstuurt met de exacte bezorgdatum. Laat je het me weten als het zover is? 😄

Hoi hoi, ik vraag me af wanneer mijn telefoon binnen komt hebben jullie een idee wanneer 76308284

mvg

ed

Reputatie 7
Badge +12

Hey @EdwardBaas dat snap ik volkomen! Als ik het goed heb kan AMP elk moment contact met je opnemen. Ik verwacht dat ze dit ergens tussen vandaag en de 30e doen om de bezorgafspraak in te plannen. Ik hoor het graag van je als AMP je heeft gemaild! 😄

Hoihoi , 

ik heb op 9-11 een bestelljng geplaats en ik vroeg me af wanneer ik mijn bestelling kan verwachten . Mijn bestelnummer is 77381536

 

mvg , Alyssa 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Alyssa.k tof toestel heb je gekozen! Ik verwacht dat AMP tussen 7 en 21 december contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Laat je het me weten als het zover is? 😊

Hallo,

ik heb mijn telefoon besteld op 15 oktober, aanstaande zaterdag wordt het 6 weken. Wanneer kan ik mijn telefoon verwachten? 
Alvast bedankt. 

Goedemorgen,

 

Een maand geleden heb ik contact met jullie gehad over de levertijd van mijn bestelling. Graag zou ik willen weten of de gerichte leverdatum op dit moment nog actueel is.
 

Hierbij mijn ordernummer 76465551

 

Alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Ivdk er zijn geen wijzigingen meer geweest voor het door jou gekozen toestel, dus ik verwacht nog steeds dat PostNL tussen vandaag en 6 december de T&T naar je stuurt met de exacte bezorgdatum. 😊

Hey @Madina_K wat is je ordernummer? Dan kijk ik direct met je mee! 

Mijn order nummer is 76604984.bedankt

Hoi,

Gisteren een 14 pro max besteld met bestelnummer 77720732

Wanneer kan ik het toestel verwachten?

Mvg,

Joost

Hoi @Marciano van Tele2, ik heb helaas nog steeds niks gehoord over de levering van mijn telefoon, ik heb hem bijna 7 weken geleden besteld. Zou je mij misschien een iets exactere indicatie kunnen geven wanneer ik hem kan verwachten? Mijn bestelnummer is 76311818. 

@Marciano van Tele2 Helaas is inmiddels de deadline van 20 Nov. verstreken. Enig idee hoe lang het nog gaat duren 🙂?

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Madina_K thanks voor je ordernummer! AMP kan elk moment contact met je opnemen, ik verwacht dat ze dat tussen vandaag en de 26e doen. 

Hoi @kvbains ik zie inderdaad dat je al in week 7 zit. Ik had verwacht dat je hem wel al zou hebben, maar ik weet dat het altijd langer kan duren. Op dit moment heb ik geen concretere info voor je. Ik heb vanmiddag de levertijden bijgewerkt, maar ik zag geen vertraging voor het door jou gekozen toestel, dus ik ga er vanuit dat het nog iets langer duurt. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @tacointhehouse wow jij hebt geluk! Als het goed is heb je al een T&T van PostNL ontvangen met de exacte bezorgdatum, klopt dat? 😎

Hey @stevenbr volgens mij heb je zojuist een afspraak ingepland met AMP, klopt dat? 🙌🏻

Laten jullie het me weten als jullie toestellen bezorgd zijn? Ik hoor het graag!

@Marciano van Tele2 klopt ik heb hem inmiddels ontvangen

Reputatie 7
Badge +12

Thanks voor de terugkoppeling @tacointhehouse, heel fijn dat je hem al hebt! 

Kunt u mij vertellen wanneer ik ongeveer mijn telefoon kan verwachten? Ordernummer: 77343311

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Stipinie ik verwacht dat je tussen 6 en 13 december de T&T van PostNL ontvangt met de exacte bezorgdatum. 😊

Please can you tell me when I can expect my phone?

The Order number is  77068889

 

​​​

Hi, Ik heb maandag mijn nieuwe telefoon besteld met ordernummer:

77696261

Wanneer zou ik deze kunnen verwachten?

Groetjes Jop!

Hey @Naomi wiggers ik verwacht dat AMP tussen 28 nov en 5 dec contact met je opneemt om de bezorgafspraak in te plannen. Laat je het me weten als het zover is? Ik hoor het graag van je! 😄

 Is er al een verwachte datum ? 28 nov of 5 dec, want AMP heeft nog niks ontvangen van jullie 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @SaraElkayal I expect AMP to contact you between today and December 11th. From experience I can say it’s usually towards the latest indication date, so I assume around the 11th, but please keep in mind it can always be sooner or later.

Hoi @Naomi wiggers uit ervaring weet ik dat je altijd uit moet gaan van de uiterste indicatiedatum. In jouw geval is dat 5 december. Soms hoor ik van klanten dat ze iets eerder van AMP hebben gehoord, maar het kan ook altijd iets later zijn. Het blijft een indicatie, maar voor nu ga ik nog wel uit van 5 december.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Joppp ik verwacht dat PostNL tussen 19 dec en 2 januari de Track & Trace naar je opstuurt met de exacte bezorgdatum. Het kan altijd eerder of later, en ik hoop natuurlijk dat je hem eerder hebt. Houd wel rekening met de drukte bij PostNL rond de feestdagen. 

Hey @SaraElkayal I expect AMP to contact you between today and December 11th. From experience I can say it’s usually towards the latest indication date, so I assume around the 11th, but please keep in mind it can always be sooner or later.

Hoi @Naomi wiggers uit ervaring weet ik dat je altijd uit moet gaan van de uiterste indicatiedatum. In jouw geval is dat 5 december. Soms hoor ik van klanten dat ze iets eerder van AMP hebben gehoord, maar het kan ook altijd iets later zijn. Het blijft een indicatie, maar voor nu ga ik nog wel uit van 5 december.

Dus uiterlijk 5 Dec moet ik iets horen? Want dan wacht ik al 3 weken ? En bezorgdatum was 2/3 weken. Kan ik er geen nood achter zetten ?