[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 139 reacties
  • 41206 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro
Reputatie 1

Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.


Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

139 reacties

Ik heb zojuist iphone 13 256 gb zwart gekocht. En op hun website stond direct leverbaar. Volgens de e-mail die ik heb ontvangen, zal ik deze echter over ongeveer 1 maand kunnen ontvangen. Kun je me helpen?

Zoals je op alle berichtjes op dit forum kunt lezen, is iedereen overgeleverd aan de lange levertijden. Ik vrees dat niemand je daar mee kan helpen. Hoe sneller je daar vrede mee hebt, hoe beter voor je bloeddruk en humeur, zeg ik uit ervaring 😔

Dit is belachelijk… Dan moeten ze de website updaten. Want dit is niets anders dan mensen bedriegen. Trouwens, bedankt voor je antwoord :pray_tone1:

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal,

Op dit late tijdstip heb ik zojuist de levertijden geüpdatet. Zoals gewoonlijk staat het weer bovenaan!

Fijne avond!

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, de levertijden voor de iPhone 13 Pro zijn weer up to date!

Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen, de levertijden voor de iPhone 13 Pro zijn weer bijgewerkt!

Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Goedemorgen, de levertijden voor de iPhone 13 Pro zijn weer bijgewerkt!

Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Fijn wel die updates, met name voor mensen die nog willen bestellen. Maar zie liever een update dat jullie weer een x aantal iphones (ruw aantal) hebben ontvangen en uitgeleverd in die week. Nu onduidelijk of er uberhaupt iets is van voorraad is binnengekomen afgelopen weken 🤷🏽‍♂️.

Te bizar voor woorden dit, ik voel me echt in de maling genomen. Op 6 november de iPhone 13 Pro besteld, met een levertijd van 2-3 weken. Inmiddels zijn we een maand verder en zojuist een mail van AMP gekregen om een bezorgafspraak te maken. De eerst mogelijke datum is 3 JANUARI. Heel veel spijt dat ik bij Tele2 besteld heb en dat ze zo met hun bestaande klanten omgaan.

Te bizar voor woorden dit, ik voel me echt in de maling genomen. Op 6 november de iPhone 13 Pro besteld, met een levertijd van 2-3 weken. Inmiddels zijn we een maand verder en zojuist een mail van AMP gekregen om een bezorgafspraak te maken. De eerst mogelijke datum is 3 JANUARI. Heel veel spijt dat ik bij Tele2 besteld heb en dat ze zo met hun bestaande klanten omgaan.

Daarom vraag ik ook nadrukkelijk om meer informatie van tele2 over waar we nu staan i.p.v. cryptische levertijden te benoemen. Welke bestellingen worden er nu uitgeleverd?! Zijn jullie nu pas bij bestellingen van week 40? We vragen jullie geen bergen te verzetten, alleen wat transparantie.

 

 

 

Te bizar voor woorden dit, ik voel me echt in de maling genomen. Op 6 november de iPhone 13 Pro besteld, met een levertijd van 2-3 weken. Inmiddels zijn we een maand verder en zojuist een mail van AMP gekregen om een bezorgafspraak te maken. De eerst mogelijke datum is 3 JANUARI. Heel veel spijt dat ik bij Tele2 besteld heb en dat ze zo met hun bestaande klanten omgaan.

Daarom vraag ik ook nadrukkelijk om meer informatie van tele2 over waar we nu staan i.p.v. cryptische levertijden te benoemen. Welke bestellingen worden er wel uitgeleverd?!

 

 

Echt hè. Zodra ze je binnen hebben kijken ze bij wijze van niet meer naar je om. Ga er maar vanuit dat je je telefoon sowieso later dan beloofd zult ontvangen. Iets met Tele2 en valse voorwendselen...

Jullie doen vast wel je best hoor 😅. Alleen nadat je 100 eu aanbetaald verwacht je op z,n minst wel een mailtje dat je geld is aangekomen en dat je bestelling doorgaat. In die mail die niet verzonden wordt zou dan ook tekst en uitleg over de aflevering kunnen staan. Zodat men niet zelf hoef te zoeken hoe of wat. Ik heb nu geen idee met wat ik rekening kan houden, en helemaal niet als ik bovenstaande lees 👀.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi, voor de iPhone 13 Pro zijn de levertijden nogmaals bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Moderators be like: if we ignore this post long enough it will disappear… Fijn! Weer een update die niks inzichtelijker maakt rondom de levertijden 🤷🏽‍♂️. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi, ook als we je 'binnen hebben’ staan we natuurlijk voor je klaar. Excuses voor de vertraagde reactie. We hebben 5 iPhone topics waar ik op iedereen probeer te reageren, dus het kan soms even duren, maar deze is er dus ook even tussendoor geglipt. 

Het is natuurlijk niet zo dat we jullie met opzet lang willen laten wachten, maar zoals in eerdere reacties ook aangegeven, spelen er een aantal dingen waardoor de wachttijden zijn opgelopen. Er komen dagelijks nieuwe toestellen binnen. Hoeveel en bij welke bestellingen we momenteel zijn daar heb ik geen inzicht in. 

Ik geef graag nogmaals meer duidelijkheid over de langere levertijden bij AMP en ik hoop dat dit toch meer duidelijkheid schept.

Op dit moment is het erg druk bij onze koeriersdienst AMP waardoor het langer kan duren. Dit komt deels doordat er meer vraag dan aanbod is. Vandaar de langere levertijden. Maar ik leg ook graag uit wat er nog meer speelt. Misschien dat jullie het al hadden meegekregen, maar bij T-Mobile zijn er maatregelen getroffen (voorraad uit de winkels gehaald vanwege de velen berovingen), waardoor het bij AMP nóg drukker is geworden. De toestellen van T-Mobile worden nu namelijk ook bezorgd, in plaats van dat de klant het toestel direct in de winkel meeneemt.

Na bestelling is het toch echt wachten op de bezorgafspraak en de levering. Ik hoop dat jullie je nieuwe toestel snel mogen ontvangen!

Bedankt voor de informatie. Ik snap uiteraard dat jullie ons niet opzettelijk laten wachten 🙃. Alleen dan nog de vraag: Is het normaal dat ik geen bevestiging of iets dergelijks krijg per mail nadat ik mijn aanbetaling heb voltooid? Het enige bericht dat ik heb gehad was een bevestiging met de vraag of ik het openstaande bedrag wou betalen. Het voelt op deze manier als een open eind, alsof de bestelling niet goed doorgekomen is. 

Afspraak met AMP is gemaakt maar zou als ik jullie was ook alternatieve leveranciers overwegen. 1 organisatie alle telefoons laten afleveren voor verschillende providers voor online en winkelbestellingen prima, maar deze organisatie lijkt niet echt klaar te zijn voor deze schaal.... Je zou voor de grap die reviews van AMP moeten bekijken…

Afspraak met AMP is gemaakt maar zou als ik jullie was ook alternatieve leveranciers overwegen. 1 organisatie alle telefoons laten afleveren voor verschillende providers voor online en winkelbestellingen prima, maar deze organisatie lijkt niet echt klaar te zijn voor deze schaal.... Je zou voor de grap die reviews van AMP moeten bekijken…

Wanneer had je de telefoon besteld, en welke heb je besteld?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @sheriff graag gedaan! Ik zie dat er op 30 november een bevestigingsmail is gestuurd. Stond hier niet in dat je bestelling goed is doorgekomen? Dan zou ik hier even naar moeten laten kijken. Normaal gesproken ontvang je deze uiteraard. Wellicht dat de mail met het betalingsverzoek minder duidelijk is. Dit zal ik doorgeven aan de juiste collega's. Bedankt hiervoor.

Je feedback over AMP snap ik helemaal. Ook dit zal ik intern aangeven bij de juiste collega's. Ik kan uiteraard niets beloven, maar wellicht dat met dit soort drukke periodes er iets geregeld kan worden. :smile:

Reputatie 7
Badge +12

Hi, de levertijden voor de iPhone 13 Pro Max zijn bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er iets voor jouw toestel is veranderd! 

Afspraak met AMP is gemaakt maar zou als ik jullie was ook alternatieve leveranciers overwegen. 1 organisatie alle telefoons laten afleveren voor verschillende providers voor online en winkelbestellingen prima, maar deze organisatie lijkt niet echt klaar te zijn voor deze schaal.... Je zou voor de grap die reviews van AMP moeten bekijken…

Wanneer had je de telefoon besteld, en welke heb je besteld?

128gb goud, besteld bijna 4 weken geleden. Levering wordt nieuwjaar.

 

-- @Marciano van Tele2 

Ik heb de 22e bij het bestellen een mail gehad, daarna betaald en niks meer vernomen. Klantenservice gecontact hierover dat ik dit raar vond en die zouden de mail opnieuw sturen, echter heb ik toen (3 december) dezelfde mail nogmaals ontvangen (of ik wou aanbetalen, niet dat het betalen gelukt is o.i.d.). 

De 30e heb ik ieder geval geen mail gehad, alles komt netjes binnen in m,n inbox verder.

Groet,

Sharif

Reputatie 7
Badge +12

Hey @sheriff thanks voor de terugkoppeling! Ik heb direct de vraag uitgezet of hier nog eens naar gekeken kan worden. Ik hoop dat verder alles in één keer goed gaat met je bezorging. Laat je het me weten als je hem hebt? Alvast een fijn weekend!

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, de levertijden voor de iPhone 13 Pro Max zijn nogmaals bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er iets voor jouw toestel is veranderd! 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. 

Reputatie 5
Badge +6

Hi! Ik heb zojuist de levertijden weer aangepast, bekijk snel of dit ook invloed heeft op jouw toestel! 

Kpn is wel slim, Die laten het nu gewoon door PostNL bezorgen omdat die ook beseffen dat 5 weken levertijd onnaceptabel is. Als ik die reviews lees van AMP, zie ik wel weer voor me dat ze nooit komen opdagen.

Reputatie 5
Badge +6

Hi! Zojuist heb ik de levertijden weer aangepast, check snel of dit ook voor jouw toestel geldt! Fijne kerstdagen gewenst. 🎄