[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 139 reacties
  • 41206 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

139 reacties

Reputatie 1

Ik kan je namens Tele2 vast vertellen dat ik hoop dat je tegen zomer 2022 met de aankondiging van de 14, eindelijk je Iphone 13 binnen hebt!

Hi allemaal, 

 

Op dit moment worden er de nodige wijzigingen doorgevoerd in alle bestellingen die geplaatst zijn en het kan zo zijn dat de verwachte levertijden niet gehaald worden.

 

Dit heeft geen enkele invloed op jouw plek in de wachtrij en wij doen ons best om op zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen en zodra we weer nieuws hebben laten wij dit uiteraard weten! Excuses voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor je begrip!

Het is echt van wereldniveau hoe weinig jullie kunnen. Ik wil graag zsm m’n geld teruggestort hebben en ik betaal pas wanneer jullie leveren wat waarschijnlijk eind januari is met deze verschrikkelijke ballenservice 

@SjoerdVg ik sluit me hierbij volledig aan. Het is absoluut schandalig hoe Tele2 dit aanpakt. Ik mag hopen dat het op managementniveau doordringt dat het in de longrun niet rendabel is om te adverteren met lokkertjes én dat deze standaard antwoorden niet acceptabel zijn anno 2021. Van mijn kant komt iig nooit meer een positieve NPS of aanbeveling onder bekenden. 

Echt werkelijk waar schandalig dat dit gewoon mag en kan... 20 oktober (grafiet 256gb) besteld met levertijd 3-4 weken. Dit was even slikken, maarja toch maar gedaan vanwege de voordelige prijs. Nu dit bericht gezien te hebben is mijn vertrouwen in Tele2 waanzinnig gedaald. Het gebrek aan transparantie is absoluut niet acceptabel anno 2021, wat meneer boven mij ook al aangeeft. 

Hi allemaal, 

 

Op dit moment worden er de nodige wijzigingen doorgevoerd in alle bestellingen die geplaatst zijn en het kan zo zijn dat de verwachte levertijden niet gehaald worden.

 

Dit heeft geen enkele invloed op jouw plek in de wachtrij en wij doen ons best om op zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen en zodra we weer nieuws hebben laten wij dit uiteraard weten! Excuses voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor je begrip!

Het is echt van wereldniveau hoe weinig jullie kunnen. Ik wil graag zsm m’n geld teruggestort hebben en ik betaal pas wanneer jullie leveren wat waarschijnlijk eind januari is met deze verschrikkelijke ballenservice 

@SjoerdVg ik sluit me hierbij volledig aan. Het is absoluut schandalig hoe Tele2 dit aanpakt. Ik mag hopen dat het op managementniveau doordringt dat het in de longrun niet rendabel is om te adverteren met lokkertjes én dat deze standaard antwoorden niet acceptabel zijn anno 2021. Van mijn kant komt iig nooit meer een positieve NPS of aanbeveling onder bekenden. 

Reputatie 1

Hi allemaal, 

 

Op dit moment worden er de nodige wijzigingen doorgevoerd in alle bestellingen die geplaatst zijn en het kan zo zijn dat de verwachte levertijden niet gehaald worden.

 

Dit heeft geen enkele invloed op jouw plek in de wachtrij en wij doen ons best om op zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen en zodra we weer nieuws hebben laten wij dit uiteraard weten! Excuses voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor je begrip!

Het is echt van wereldniveau hoe weinig jullie kunnen. Ik wil graag zsm m’n geld teruggestort hebben en ik betaal pas wanneer jullie leveren wat waarschijnlijk eind januari is met deze verschrikkelijke ballenservice 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, 

 

Op dit moment worden er de nodige wijzigingen doorgevoerd in alle bestellingen die geplaatst zijn en het kan zo zijn dat de verwachte levertijden niet gehaald worden.

 

Dit heeft geen enkele invloed op jouw plek in de wachtrij en wij doen ons best om op zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen en zodra we weer nieuws hebben laten wij dit uiteraard weten! Excuses voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor je begrip!

Reputatie 1

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Hi Alisha, waarom kloppen de levertijden niet? Ik zie dat de zilveren 256 gb nog steeds 2-3 weken krijgt. Toch zit ik al in WEEK 5 en heb nog steeds geen bericht van AMP. Wat ga je hieraan doen? 

Zojuist een mail gekregen van AMP voor een bezorgafspraak. 13 pro zilver 128 gb. 5 oktober besteld dus precies 4 weken

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Hi Alisha, waarom kloppen de levertijden niet? Ik zie dat de zilveren 256 gb nog steeds 2-3 weken krijgt. Toch zit ik al in WEEK 5 en heb nog steeds geen bericht van AMP. Wat ga je hieraan doen? 

Reputatie 1

Hi Iedereen,

Tele2 is in vorm van leveren en verkoop van de Iphones schuldig aan misleiding van verkoop.
Tele2 is schuldig aan de volgende punten bij telefonische verkoop waarbij foutieve informatie is gegeven. Er zijn vele klanten beloofd om nieuwe Iphones te leveren binnen 2-3 weken waar dit in werkelijkheid 6-10 weken is en ze de schuld verschuiven van leveringen van Apple. ze zijn hierdoor schuldig aan:

  • Misleidende reclame, waarbij de ondernemer dingen zegt die niet waar zijn.
  • Aanbiedingen in de vorm van 'lokkertjes', voor producten die niet beschikbaar zijn.
    Bron : Consumentenbond

Stuur vooral schriftelijke klachten naar 

Klantenservice Tele2
Waldorpstraat 60, 2521 CC Den Haag

 

 

Reputatie 1

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 1

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden van de iPhone 13 pro’s geüpdatet! Zodra we nieuwe informatie hebben wordt dit topic weer geüpdatet. 

Ja die levertijden slaan ook dus helemaal nergens op. Heb bijna mijn 4e week afgerond en er staat nog steeds 2 tot 3 weken. Zo moeilijk om daar 5 tot 6 weken te zetten? 

Dit is bij Tele2 helaas nog nooit anders geweest, pre-orders en levertijden zijn tot nog toe altijd en drama geweest (dat was 6 jaar geleden al toen ik eventjes klant ben geweest...). De medewerkers van de klantenservice hebben zelf geen enkel clou over levertijden, en poeieren je af met een willekeurige wachttijd, en "nog eventjes geduld" en "natuurlijk snappen we dat je je telefoon zo snel mogelijk wilt hebben" en meer blabla. Verwacht vooral ook geen concrete antwoorden of toezeggingen. Voor een fatsoenlijke levering moet je de volgende keer ergens anders zijn.

klopt inderdaad, het is bij Tele2 altijd al een enorme puinzooi geweest omtrent leveringen van toestellen, 99% van de info die ze geven zijn leugens van hun ‘verkoop’ afdeling of mensen die een belscript afdraaien. Mooiste van alles is dat ze ttt reclame maakten om hét bedrijf te zijn dat het huidige monopolie omver zou werpen om uiteindelijk precies het bedrijf te worden ‘waar ze een enorme hekel aan hadden’ 
 

 

Reputatie 3

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden van de iPhone 13 pro’s geüpdatet! Zodra we nieuwe informatie hebben wordt dit topic weer geüpdatet. 

Ja die levertijden slaan ook dus helemaal nergens op. Heb bijna mijn 4e week afgerond en er staat nog steeds 2 tot 3 weken. Zo moeilijk om daar 5 tot 6 weken te zetten? 

Dit is bij Tele2 helaas nog nooit anders geweest, pre-orders en levertijden zijn tot nog toe altijd en drama geweest (dat was 6 jaar geleden al toen ik eventjes klant ben geweest...). De medewerkers van de klantenservice hebben zelf geen enkel clou over levertijden, en poeieren je af met een willekeurige wachttijd, en "nog eventjes geduld" en "natuurlijk snappen we dat je je telefoon zo snel mogelijk wilt hebben" en meer blabla. Verwacht vooral ook geen concrete antwoorden of toezeggingen. Voor een fatsoenlijke levering moet je de volgende keer ergens anders zijn.

Reputatie 1

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden van de iPhone 13 pro’s geüpdatet! Zodra we nieuwe informatie hebben wordt dit topic weer geüpdatet. 

Ja die levertijden slaan ook dus helemaal nergens op. Heb bijna mijn 4e week afgerond en er staat nog steeds 2 tot 3 weken. Zo moeilijk om daar 5 tot 6 weken te zetten? 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @EnVanDijk, laat ik vooropstellen dat ik/wij jou niet bewust negeren! Ik help je namelijk met alle liefde en plezier! Wil je mij een DM sturen met de volgende gegevens? Je volledige adres, telefoonnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN nummer? Dan kijk ik met je mee om te zien waar de iPhone op dit moment is! 😊

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden van de iPhone 13 pro’s geüpdatet! Zodra we nieuwe informatie hebben wordt dit topic weer geüpdatet.

Hi Johrick, dank, toch zie ik dat de levertijd van de zilveren 256 gb nog steeds op 2-3 week staat. Dit klopt niet. Ik wacht al 4 - en zelfs bijna 5 - weken. Hoe zit dat? Vele anderen hebben dezelfde vraag, maar er wordt op deze berichten bewust niet op gereageerd door tele2?

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden van de iPhone 13 pro’s geüpdatet! Zodra we nieuwe informatie hebben wordt dit topic weer geüpdatet. 

Reputatie 1

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Levertijden kloppen niet. Op 4 oktober de IPhone 13 pro 256 gb besteld en meer dan 3 weken later (levertijd 2-3 weken) nog steeds geen bericht van de leverancier. Wanneer krijg ik bericht?


Hi,

de levertijden zijn altijd een schatting. Tele2 is afhankelijk van de leveringen van Apple.

Hi Jacco, je zou verwachten - sinds Tele2 iedere twee dagen de levertijd aanpast - dan een betere, meer accurate schatting zou kunnen afgeven. Daarnaast gaat het ook om het informeren van je klanten. Komt een bestelling later? Stel je klanten op de hoogte. Kun jij mij nu vertellen wanneer ik het toestel kan verwachten?

Zelfde bij mij inderdaad. Verder geeft Jacco aan dat het een schatting is. De mensen bij verkoopafdeling geven dit niet aan als je een bestelling doet. Zelf een kleine 1000 euro aanbetaald voor een voortijdige verlenging met 13 pro in sierra blue omdat mijn huidige toestel kapot is. akkoord gegaan met een belofte van 2-3 weken, dit is vervolgens rustig verandert naar 6 weken. Uit ervaring zal die 6 weken nog oplopen tot 8-9 weken dus hou hier rekening mee😀

Ja dit vind ik dus ook kapot vervelend. Ik zit nu ook met een kapotte toestel en heb mijn beslissing genomen op basis van 2-3 weken wachttijd wat is beloofd. Nu zijn die 3 weken al voorbij en nog steeds niets ontvangen. Als ik had geweten dat het slechts een schatting was had ik het wel ergens anders besteld. Nu zit ik nog steeds met een kapotte toestel

Reputatie 1

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Levertijden kloppen niet. Op 4 oktober de IPhone 13 pro 256 gb besteld en meer dan 3 weken later (levertijd 2-3 weken) nog steeds geen bericht van de leverancier. Wanneer krijg ik bericht?


Hi,

de levertijden zijn altijd een schatting. Tele2 is afhankelijk van de leveringen van Apple.

Hi Jacco, je zou verwachten - sinds Tele2 iedere twee dagen de levertijd aanpast - dan een betere, meer accurate schatting zou kunnen afgeven. Daarnaast gaat het ook om het informeren van je klanten. Komt een bestelling later? Stel je klanten op de hoogte. Kun jij mij nu vertellen wanneer ik het toestel kan verwachten?

Zelfde bij mij inderdaad. Verder geeft Jacco aan dat het een schatting is. De mensen bij verkoopafdeling geven dit niet aan als je een bestelling doet. Zelf een kleine 1000 euro aanbetaald voor een voortijdige verlenging met 13 pro in sierra blue omdat mijn huidige toestel kapot is. akkoord gegaan met een belofte van 2-3 weken, dit is vervolgens rustig verandert naar 6 weken. Uit ervaring zal die 6 weken nog oplopen tot 8-9 weken dus hou hier rekening mee😀

Hallo, ik zie dat de levertijden nu zijn geüpdatet. Ik heb 2 weken geleden mijn nieuwe iPhone besteld en toen was de levertijd 3-4 weken. Heeft dit invloed op de levertijd van mijn bestelling of kan ik nog 1-2 weken wachten?

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden geüpdatet! De meest recente versie staat dus boven aan! Zodra er nieuwe updates zijn, laten wij dat weten.  

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Levertijden kloppen niet. Op 4 oktober de IPhone 13 pro 256 gb besteld en meer dan 3 weken later (levertijd 2-3 weken) nog steeds geen bericht van de leverancier. Wanneer krijg ik bericht?


Hi,

de levertijden zijn altijd een schatting. Tele2 is afhankelijk van de leveringen van Apple.

Hi Jacco, je zou verwachten - sinds Tele2 iedere twee dagen de levertijd aanpast - dan een betere, meer accurate schatting zou kunnen afgeven. Daarnaast gaat het ook om het informeren van je klanten. Komt een bestelling later? Stel je klanten op de hoogte. Kun jij mij nu vertellen wanneer ik het toestel kan verwachten?

Reputatie 6
Badge +4

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Levertijden kloppen niet. Op 4 oktober de IPhone 13 pro 256 gb besteld en meer dan 3 weken later (levertijd 2-3 weken) nog steeds geen bericht van de leverancier. Wanneer krijg ik bericht?


Hi,

de levertijden zijn altijd een schatting. Tele2 is afhankelijk van de leveringen van Apple.

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Levertijden kloppen niet. Op 4 oktober de IPhone 13 pro 256 gb besteld en meer dan 3 weken later (levertijd 2-3 weken) nog steeds geen bericht van de leverancier. Wanneer krijg ik bericht?

Reputatie 1

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Hi, ik heb 05-10-2021 de 13 pro zilver besteld. 06 t/m 12 is week 1. 13 t/m 19 is week 2. 20 t/m 26 is dan week 3. Ik heb nog helemaal geen mail ontvangen. Hoe zit het precies? Neem aan dat het morgen nog niet wordt bezorg gezien de reacties op deze forum

Reputatie 1

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 5
Badge +6

Hi, Zojuist heb ik de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden. Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!