[Info] Levertijden Apple iPhone 13 mini

  • 17 September 2021
  • 42 reacties
  • 4293 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 mini

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

42 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi allemaal,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het natuurlijk direct weten in dit topic!

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt en zijn weer up to date. Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten! :smile:

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden weer bijgewerkt. Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelde toestel! 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden weer een update gegeven! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. Zodra er een nieuwe update is laat ik dat natuurlijk weten. 😊

Reputatie 1

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 mini vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7
Badge +12

Hey allemaal, voor de iPhone 13 Mini zijn er enkele levertijden gewijzigd. Check de levertijdentabel om te zien of er voor jou iets is veranderd.

Reputatie 5
Badge +6

Hi! 

Net op de valreep voor het weekend hebben we nog een update, kijk dus snel of dit ook invloed heeft op jouw toestel. Zodra er een nieuwe update is delen we dit natuurlijk!

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden geüpdatet! De meest recente versie staat dus boven aan! Zodra er nieuwe updates zijn, laten wij dat weten.  

Reputatie 5
Badge +6

Hi! 

Er is weer een nieuwe update, check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling! 

​​​​​​

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten! 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal,

Op dit late tijdstip heb ik zojuist de levertijden geüpdatet. Zoals gewoonlijk staat het weer bovenaan!

Fijne avond!

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, de levertijden voor de iPhone 13 Mini zijn weer up to date!

Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden van de iPhone 13 mini’s geüpdatet! Zodra we nieuwe informatie hebben wordt dit topic weer geüpdatet. 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag allemaal,

De levertijden in de levertijdentabel zijn zojuist aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit uiteraard weer direct weten! 

Reputatie 1

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 mini vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen, de levertijden voor de iPhone 13 Mini zijn weer up to date!

Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi, voor de iPhone 13 Mini zijn de levertijden bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Fijn weekend! :smile: