beantwoord

Ik kan geen sms berichten meer ontvangen

• 15 september 2020
  • 43 reacties
  • 2695 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

43 reacties

Reputatie 1

Lol t-mobile is juist het probleem. Sowieso niet doen. Je bent overgezet op t-mobile en nu werkt het niet meer.

@JaySea Nee, T-Mobile is niet het probleem. Er is iets mis gegaan tijdens het overzetten van Tele2-klanten naar het netwerk van T-Mobile (iets met de SMSC-instellingen, zie mijn vorige bericht). 

Reputatie 1

Precies dat. Het overzetten naar tmobile is misgegaan.

Kan melden dat het probleem nog steeds lijkt te spelen. Vannacht overgezet en sinds vannochtend kan ik geen sms meer ontvangen. 

Helpdeskmedewerker gaf aan dat er veel over gebeld wordt, nieuwe simkaart moet de oplossing zijn. Die komt echter pas over een paar dagen. Ondertussen kan ik niet inloggen op mijn werk.  

Reputatie 1

Helaas ook simkaart heeft geen effect.

Helaas ook simkaart heeft geen effect.

Raar dat de helpdeskmedewerkers nog steeds denken dat dit wel zo is. 

Lost het zich na een tijdje op of sleept dit al weken voort? 

Reputatie 1

Bij mij loopt het sinds augustus en ben ik in het proces van beëindigen contract, maar dat is nog niet rond.

Bij mij loopt het sinds augustus en ben ik in het proces van beëindigen contract, maar dat is nog niet rond.

Dat belooft weinig goeds. @Cas van Tele2  heeft ook gewoon stomweg niet meer gereageerd? Of wel op jou persoonlijk? 

Heb je al belangenorganaties betrokken? Ik zou ook even informeren wat je aan schade kan verhalen. Abonnementskosten kan je sowieso terugkrijgen.

Reputatie 1

Ik heb inderdaad contact met Cas gehad. Hij is bezig met het beëindigen van het contract en heeft toegezegd kosten van het abonnement te compenseren. Ik heb daar echter tot dusver nog niets van gezien.

Bij mij zijn de problemen dus nooit opgelost, maar dat hoeft niet perse te betekenen dat dit bij jou ook het geval zal zijn.

Bij mij zijn de problemen dus nooit opgelost, maar dat hoeft niet perse te betekenen dat dit bij jou ook het geval zal zijn.

Nee klopt, ik zal even rustig afwachten. Maar de problemen komen dusdanig overeen met die routing issues die worden omschreven in verschillende topics dat ik me wel zorgen maak. Een medewerker was er echter helemaal van overtuigd dat een nieuwe simkaart gaat helpen, dus we zullen zien. 

Reputatie 1

Van alle gevallen die ik hier heb gelezen zijn er 0 opgelost met een nieuwe Sim.

Reputatie 7
Badge +4

Met een nieuwe sim worden eigenlijk voornamelijk de problemen van geheel geen toegang tor het nieuwe netwerk opgelost. Dat Internet sms niet aankomt heeft veel meer te maken dat vaak die diensten geen realtime nummerportering bijhouden.

Met een nieuwe sim worden eigenlijk voornamelijk de problemen van geheel geen toegang tor het nieuwe netwerk opgelost. Dat Internet sms niet aankomt heeft veel meer te maken dat vaak die diensten geen realtime nummerportering bijhouden.

Ik kan melden dat ik sinds vanmorgen opeens weer SMS kan ontvangen, ook van verificatie services. 

Reputatie 1

Service sms gaan niet altijd via dezelfde servers dus kan dat het af en toe wel werkt. Die sms die je ontvangt zijn van dezelfde nummers waarbij het eerst niet werkte?

Die sms die je ontvangt zijn van dezelfde nummers waarbij het eerst niet werkte?

Ja dat zijn die nummers die eerst niet werkten. Ik ben benieuwd of het blijft werken dan. 

Reputatie 1

Zover is het bij mij nooit gekomen dus ik denk dat de portering bij jou wel goed is verlopen dan. Volgens mij heeft het bij jou ook maar 1 dag niet gewerkt toch? Dat is standaard bij portering dat je een dag verminderd bereikbaar bent.

In mijn geval lopen de problemen al 6 maanden.

Zover is het bij mij nooit gekomen dus ik denk dat de portering bij jou wel goed is verlopen dan. Volgens mij heeft het bij jou ook maar 1 dag niet gewerkt toch? Dat is standaard bij portering dat je een dag verminderd bereikbaar bent.

In mijn geval lopen de problemen al 6 maanden.

Twee dagen, als ik dat geweten had, als de helpdesk me dat verteld had dan had ik wel even gewacht natuurlijk. Ook in de mails over de migratie naar het nieuwe netwerk stond dat services hooguit een paar minuten niet zouden kunnen werken. 

Ik hoop dat ze jouw problemen snel oplossen en dat je compensatie krijgt. 

Reputatie 1

Thanks. Ik hoop dat de problemen verder voor je uit blijven.