Huawei P8 Lite Wifi probleem

• 17 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 3647 x bekeken

Hallo, Ik heb een Huawei P8 lite gekocht een half jaar geleden hij werkte prima, tot gister en eergister (15-8-2016-16-8-2016). Mijn wifi begon opeens heel raar te doen hij verbind 1x en daarna verbind hij niet en daarna weer wel! tot eind had ik me telefoon uitgezet en opnieuw opgestart werkte ook niet mee toen dacht ik ik reset hem wel dus deed ik ook werkte ook niet en toen kwam er opeens deze tekst bij het verbinden:" Toegang tot wifi ontzegd". dus ik dacht bij me zelf wat is dit? zocht ik op google een oplossing maar kon er niet uit ik las bijvoorbeeld dat je de nieuwe software update moest dus ging ik kijken maar mijne was bij de laatste versie al geupdated paar zeiden dat je het moet rebooten dit en dat. dus had ik me telefoon heel de nacht uitgezet misschien werktie in de ochtend weer wel maar nee hij werkt niet.!:@

Kan iemand me A.U.B helpen?

Mvg,

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 2
Badge
Misschien je modem resetten?
Badge +4

Dit is altijd wel stap 1 inderdaad. Heb je dat al gedaan? 😃

Dit is altijd wel stap 1 inderdaad. Heb je dat al gedaan? :D

Ja heb ik ook gedaan maar heb hem al inmiddels al opgestuurd. moet nu 2-3 weken wachten!

hoop natuurlijk wel datie eerder komt!
Badge +4
Ja het reparatieproces kan even duren. Als daarmee je issue wordt verholpen is het wachten het natuurlijk absoluut waard zou ik zeggen. Ik zal het topic nog even openhouden totdat je toestel terug is. Laat je dan even weten of het opgelost is?