beantwoord

Huawei p10 camera stelt niet meer scherp

• 17 januari 2018
  • 5 reacties
  • 3988 x bekeken

Ik heb een Huawei p10 en sinds een paar dagen stelt de autofocus niet meer goed scherp. Of niet op de plek waar ik het scherm aanraak. Ik heb de lens schoon gemaakt en de camera instellingen gereset. Op de foto heb ik rechtsboven scherp proberen te krijgen.
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 18 januari 2018, 11:26

Hoi Joseetje,

Als de reset niet heeft gewerkt dan lijkt het er op dat er iets in het toestel niet in orde is. Je kunt je toestel aanmelden voor reparatie via de link die @eric heeft gedeeld 🙂.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Probeer eens een volledige software reset naar fabrieksinstellingen. Als dat ook niet helpt, dan kun je het toestel aanbieden ter reparatie bij de verkoper. In geval je het via www.tele2.nl of de Tele2 winkel hebt gekocht staat hier de informatie: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-laten-repareren/
Probeer eens een volledige software reset naar fabrieksinstellingen. Als dat ook niet helpt, dan kun je het toestel aanbieden ter reparatie bij de verkoper. In geval je het via www.tele2.nl of de Tele2 winkel hebt gekocht staat hier de informatie: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-laten-repareren/

Dankjewel. Dit heb ik vanavond geprobeerd, maar helaas zonder resultaat.
Reputatie 4
Badge
Hoi Joseetje,

Als de reset niet heeft gewerkt dan lijkt het er op dat er iets in het toestel niet in orde is. Je kunt je toestel aanmelden voor reparatie via de link die @eric heeft gedeeld 🙂.

Mark
Reputatie 6
Badge +1
Er kan een barstje in de plastic afdekking van de lens zitten. Dit is in een paar minuten voor een paar euro te vervangen. Kijk eens goed bij veel licht of dat het geval is. Ik was bij mijn S6 voor €5 klaar bij de reparateur om de hoek.
Reputatie 4
Badge
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten.