beantwoord

Huawei Nexus P6, wanneer beschikbaar bij Tele2?

• 14 december 2015
  • 6 reacties
  • 346 x bekeken

Wanneer komt de Huawei Nexus P6 bij Tele2 beschikbaar voor abonnementsverlenging?
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 23 december 2015, 17:04

Hi Bart,

Wij leveren dit toestel zelf inderdaad niet, maar heb je al gekeken of er Nexus 6P aanbiedingen zijn bij andere winkels of webshops die Tele2 abonnementen doorverkopen?

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Badge +5
Vraag het bij afd. verkoop 0800-1602
Helaas probeert de klantenservice mij alleen een toestel aan te smeren wat ik niet wil. Iemand toch een idee of de Nexus 6P nog beschikbaar komt bij Tele2? Anders moet ik helaas gaan overstappen naar een andere provider, mijn huidige telefoon is kapot en heb dringend een andere nodig.
De Nexus 6P komt niet bij Tele2 want zij willen alleen nog toestellen met VolTe en de Nexus 6P heeft dat niet.
Badge +5
De Nexus 6P komt niet bij Tele2 want zij willen alleen nog toestellen met VolTe en de Nexus 6P heeft dat niet.

Dat klopt niet helemaal, de Nexus 6P heeft wel degelijk VoLTE, maar dit is nog niet ingeschakeld op de Nexus 6p en 5x. Google is bezig met een fix hiervoor. Dus de techniek zit er wel in alleen is niet ingeschakeld.

http://phandroid.com/2015/09/30/nexus-5x-6p-band-12-t-mobile/

Heeft met certificering te maken van de providers en welke band/frequenties zij voor VoLTE gebruiken.

Daarom verkopen ze hem niet bij een abonnement omdat het niet gegarandeerd kan worden.
Bedankt voor de hulp. Ik koop Tele2 wel af en stap over naar een provider die wel echte Android toestellen kan leveren.
Reputatie 4
Badge +3
Hi Bart,

Wij leveren dit toestel zelf inderdaad niet, maar heb je al gekeken of er Nexus 6P aanbiedingen zijn bij andere winkels of webshops die Tele2 abonnementen doorverkopen?

Groetjes,
Rick