Huawei mate 10 light

• 13 december 2017
  • 8 reacties
  • 275 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Ik heb verlenging gedaan krijg ik later ja dat duurt lang om dat die populair weet nu niet hoe lang ik moet wachten belsimpel genoeg voorraad waarom tele2 niet vind niet echt klant vriendelijk kan het niet sneller

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Levertijden staan hier:https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/
Reputatie 7
Badge
Ik heb verlenging gedaan krijg ik later ja dat duurt lang om dat die populair weet nu niet hoe lang ik moet wachten belsimpel genoeg voorraad waarom tele2 niet vind niet echt klant vriendelijk kan het niet sneller

je kunt ook bij Belsimpel de verlenging doen en je bestelling bij Tele2 annuleren. Dan heb je je toestel eerder meestal binnen 1 dag in huis.
Bij Tele2 kunnen ze je niet zeggen hoelang je moet wachten want dat weten ze zelf niet, ze zijn afhankelijk van levering en hebben niets op voorraad.
Oke
Reputatie 4
Badge
Hi Mbw43,

Je kan ook naar één van onze winkels, vragen of zij het toestel op voorraad hebben zodat je hem dan gelijk kan aanvragen en mee krijgt. De winkel zal dan nog wel even contact moeten opnemen met ons, voor het annuleren van jou bestelling, zodat zij de bestelling opnieuw kunnen plaatsen.

Groetjes,

Hinke
Hoi hinke dat klinkt raar waarom halen jullie niet bij de winkels blijkbaar zijn in jullie winkels wel te krijgen snap je dat best raar over komt terwijl julie ander kant zeggen dat jullie ze niet hebt maar ok waar ik woon hebben jullie geen winkel ieder geval bedankt

je kunt ook bij Belsimpel de verlenging doen en je bestelling bij Tele2 annuleren. Dan heb je je toestel eerder meestal binnen 1 dag in huis.
Bij Tele2 kunnen ze je niet zeggen hoelang je moet wachten want dat weten ze zelf niet, ze zijn afhankelijk van levering en hebben niets op voorraad.

Wanneer je bij BUNQ bank zit kan je niet bij Belsimpel terecht, ze accepteren Bunq niet.
Reputatie 7
Badge +4
Bunq is toch een bank waar je niet met ideal kan betalen?
Reputatie 4
Badge
Hi Mbw43,

Heb je ondertussen al een toestel ontvangen?

Groetjes,

Hinke