Huawei cashback actie

• 10 februari 2019
  • 7 reacties
  • 1100 x bekeken

Het formulier van Huawei haar cashback actie werkt niet, ik heb hun gemaild hier over een aantal dagen geleden. Maar nog geen reactie terug gehad. Voelt aan alsof ze dit opzettelijk doen. Je mag toch wel verwachten dat zo een bedrijf professionele developers heeft die het formulier dubbel testen ..

Hier de link naar hun registratie formulier die je in dient te voeren voor de cashback.
https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/huawei-cashbacks-februari/#tpc-iframe

Actie voorwaarde, het einde van de actie komt steeds dichterbij.
https://promotion.teqcycle.com/Docs/Teqcycle_Actievoorwaarden_Huawei_Cashback.pdf

En nu mijn vraag .. wat nou als ze dit niet op tijd oplossen en ik hier het slachtoffer van wordt terwijl ik het tijdig heb gemeld. Krijg ik dan alsnog mijn cashback? (125 euro, Mate 20 Pro)

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Meer informatie nodig, wat bedoel je met "het werkt niet"?

Onlangs heeft vorige week een collega dat zelfde formulier gebruikt zonder problemen.

Andere browser al geprobeerd?
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb ook meegedaan aan die actie en netjes een email bevestiging teruggehad.
Reputatie 3
Badge
Is het al gelukt Perka en/of heb je al antwoord ontvangen van Huawei via huawei@consumercare.info ?
Hi Petra,

Het is gelukt om het formulier in te vullen en te versturen door middel van aanpassingen in de broncode van de website. Mijn aanvraag wordt nu behandeld. Ze hebben het formulier na het verzoek van mij aangepast. Het werkt nu weer zoals het zou moeten horen.
Meer informatie nodig, wat bedoel je met "het werkt niet"?

Onlangs heeft vorige week een collega dat zelfde formulier gebruikt zonder problemen.

Andere browser al geprobeerd?

Ik gebruikte de meest recente versie van Google Chrome, verder heb ik andere browsers zoals Edge en Firefox geprobeerd. Die werkte toen niet. Ze hebben het formulier gewijzigd. Het werkt nu wel.
Reputatie 3
Badge
Check! Goed om te horen dat het is opgelost. Vind je het goed dat ik het topic ga sluiten?
Groetjes Petra
Dat is goed.