beantwoord

Hisense c30 geen mobiel internet

  • 24 June 2019
  • 3 reacties
  • 142 x bekeken

Hallo ik heb een hisense c30 rock.

Ik heb hier al eens internet opgehad, maar me telefoon moest voor reparatie weg.

Op de website kan ik mijn telefoon niet vinden. Zouden jullie mij de losse instelling kunnen toesturen zodat ik weer internet heb op me telefoon.

Smsen en bellen doet het gewoon
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 25 June 2019, 11:51

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra
Reputatie 4
Hi Gideon,

Is het al gelukt met de tip van Malamute? Zo niet kijk dan hier even.

Groet Petra
Reputatie 4
Hallo Gideon,

Als je de laatste Android update erop hebt staan zou je Android 7 moeten hebben.
Je kan deze stappen grotendeels volgen om je netwerk handmatig in te stellen:
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/toestelhulp/?pagina=device/samsung/galaxy-s8/topic/internet/handmatig-instellen/1

De stappen specifiek voor Samsung kan je natuurlijk overslaan.