beantwoord

Gratis buds bij s22, waar kan ik de status vinden?

  • 6 April 2022
  • 8 reacties
  • 112 x bekeken

Hallo,

 

Op de samsug site heb ik de buds aangevraagd die ik kan krijgen bij mijn s22. Dit is al een tijdje terug maar ik heb nooit meer wat gehoord. Waar kan ik de status vinden?

icon

Beste antwoord door eric 6 April 2022, 14:15

Bekijk origineel bericht

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heb je wel per email een bevestiging van Samsung ontvangen?

Op de Samsung website zie je de contactpagina.

Uiteindelijk iemand via facebook messenger iemans gesproken, na bijna 3 weken is de aanvraag in de laatse status, maar er is nog geen 1 document goedgekeurd…. Schiet niet echt op zo.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Denise, bedoel je dat je iemand hebt gesproken van de klantenservice van Samsung?

Heb je de hardware factuur gebruikt die je vorige keer had opgevraagd? Is deze inmiddels goedgekeurd?

Ik heb inderdaad met iemand van Sumsung gesproken. 2,5 week na de aanvraag is er nog niet naar de documenten gekeken. Het moet nog steeds goedgekeurd worden.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Denise, ik weet niet hoelang het normaal gesproken duurt, voordat de documenten worden goedgekeurd, maar ik ging er eigenlijk vanuit dat het wel sneller zou zijn dan 2,5 week. Je kunt het beste nog eens contact met ze opnemen om dit na te vragen.

Laat het me maar weten als je ze hebt gesproken en wat ze hebben gezegd. Ik hoop dat het inmiddels is goedgekeurd en dat je je cadeaus snel ontvangt! 

Nog steeds niets gehoord. Ik heb een 1 bevestiging gehad bij de eerste aanvraag, en vervolgens niets gehoord. Op facebook chat kunnen ze niets anders zeggen dan dat je geduld moet hebben, ze kunnen niet aangeven hoelang het nog duurt.

Ook problemen met de preorder. Nieuw topic gemaakt.

Reputatie 5
Badge +6

Hi @denise1234, ook ik kan op dit moment niets meer dan aanraden om geduld te hebben! Deze actie is namelijk vanuit Samsung en zij zijn de verantwoordelijke als het gaan om goedkeuring en verzending van de Buds. Hopelijk kan jij snel genieten van de oortjes! 😉

Hi @Lex001, ik zie je nieuwe topic inderdaad staan! Ik help je daar verder. 😊

Reageer