beantwoord

Gele/roze gloed over Samsung Galaxy S6

• 5 december 2015
  • 2 reacties
  • 949 x bekeken

Hallo,

Ik heb een roze/gele gloed over me telefoon alleen ik heb hem al sinds Augustus.
Mijn vriend had dit ook, maar hij had hem bij coolblue besteld en heeft een nieuw toestel gekregen.
En mijn home knop reageert niet altijd goed sinds het begin, maar ik dacht dat het altijd zo hoorde.
En mijn lens zit ook niet echt helemaal in het midden.
En ik vroeg me af of jullie service ook zo goed is als coolblue, want ik heb nog meer problemen dan mijn vriend.
Kan ik mijn toestel (gratis) laten repareren of laten omruilen, want ik vind dat dit niet hoort bij een duur toestel.
Want ik zie in de winkel dat deze s6 toestellen geen problemen daarmee hebben.

Groetjes,
Jeroen Bustraan.
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 7 december 2015, 19:24

Beste Jeroentjevanmee,

Ik kan helaas geen uitspraken doen over individuele gevallen met betrekking tot reparaties. Dat is een van de weinige dingen waar wij niets mee kunnen doen of over kunnen zeggen. Behalve natuurlijk dat we doorverwijzen naar onze website, zoals WhTurner heeft gedaan (waarvoor dank). Mocht je er niet uitkomen wat betreft de reparatie-procedure, dan hoor ik het graag van je.

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Als de telefoon door Tele2 is geleverd:
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/telefoon-reparatie/
Reputatie 4
Badge +3
Beste Jeroentjevanmee,

Ik kan helaas geen uitspraken doen over individuele gevallen met betrekking tot reparaties. Dat is een van de weinige dingen waar wij niets mee kunnen doen of over kunnen zeggen. Behalve natuurlijk dat we doorverwijzen naar onze website, zoals WhTurner heeft gedaan (waarvoor dank). Mocht je er niet uitkomen wat betreft de reparatie-procedure, dan hoor ik het graag van je.

Groetjes,
Rick