beantwoord

Geen VOLTE meer met Oreo op Xperia XZ Premium?

• 26 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 171 x bekeken

Zojuist heb ik de update naar Android Oreo op mijn Xperia XZ Premium (die ik bij Tele2 heb gekocht) uitgevoerd, maar nu heb ik geen VOLTE meer voorzover ik kan zien. Ik heb de optie wel aan staan, maar de eerdere VOLTE icoontjes zie ik niet meer in de notification drawer, en ook niet meer in de dialer. Heeft Tele2 deze firmware nog niet gecertificeerd?
icon

Beste antwoord door 12345.abcde 26 oktober 2017, 10:25

VOLTE lijkt wel te werken, alleen zie je daar geen icoontjes meer van lijkt het. Met de VOLTE optie aan blijft het netwerk bovenin 4G+ aangeven, en met de VOLTE optie uit schakelt het netwerk naar 3G. Het werkt dus wel, maar je ziet het niet meer. Vandaar mijn verwarring. Maar mijn vraag is nu dus eigenlijk al beantwoord ☺️
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Als je een toestel van Tele2 hebt dan is deze unbranded, de update krijg je dan zonder dat Tele2 daar tussen zit.

Ik zou dan even kijken wat er verandert is in deze upgrade.
VOLTE lijkt wel te werken, alleen zie je daar geen icoontjes meer van lijkt het. Met de VOLTE optie aan blijft het netwerk bovenin 4G+ aangeven, en met de VOLTE optie uit schakelt het netwerk naar 3G. Het werkt dus wel, maar je ziet het niet meer. Vandaar mijn verwarring. Maar mijn vraag is nu dus eigenlijk al beantwoord ☺️
Reputatie 7
Badge +5

Precies zoals jij het zegt, geen 3G teken tijdens het bellen maar een 4G teken dan bel je via VoLTE.
En dankjewel voor het beantwoorden van je eigen vraag 😂
Reputatie 4
Badge
Hoi arnzzz,

Fijn dat het al is opgelost en dat je er achter bent hoe het zit! Omdat je vraag is beantwoord sluit ik dit topic. Mocht je andere vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark