beantwoord

Geen verbinding na nieuwe netwerk Tele2

  • 16 October 2020
  • 8 reacties
  • 776 x bekeken

Gisteren ging het nieuwe netwerk van Tele2 in. Sindsdien kan ik geen verbinding meer maken met een netwerk met mijn telefoon. Ik heb eventuele blokkades al gecheckt, alsook het uit- en aanzetten van mijn telefoon. Ik kan zowel niet bellen als niet sms'en. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? (het gaat om een Nokia 4.2)

icon

Beste antwoord door eric 16 October 2020, 09:11

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Selecteer eens handmatig netwerken onder instellingen en kies dan voor t-mobile.

Als je dan verboden toegang krijgt, bel dan de klantenservice zodat ze je een nieuwe simkaart kunnen sturen.

Selecteer eens handmatig netwerken onder instellingen en kies dan voor t-mobile.

Als je dan verboden toegang krijgt, bel dan de klantenservice zodat ze je een nieuwe simkaart kunnen sturen.

Inderdaad geeft hij aan dat het niet toegestaan is. Ik ga maar eens de klantenservice bellen. Dank!

Reputatie 7
Badge +8

Eric, heb jij netwerken waar tmobile bij staat? Ik ben over naar het nieuwe netwerk maar bij voorkeursnetwerk staat nog steeds Tele2 NL. In de lijst van netwerken staat tmobile niet erbij.

 

Reputatie 7
Badge +8

 

Reputatie 7
Badge +12

Dan heb jij een simkaart variant die het T-Mobile netwerk ID (204 16) vertaalt in Tele2. Zoals je begrijpt heeft Tele2 geen 3G en 2G, dus dat is uiteindelijk het T-Mobile netwerk.

Reputatie 7
Badge +8

Bedankt Eric, nou nog 4G in het buitenland! 

 

Reputatie 7
Badge +12

Als je naar het nieuwe netwerk bent overgezet krijg je direct toegang tot de 4g roaming mogelijkheden van t-mobile.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @theocoppes,

Van harte welkom op de Community! We denken en helpen graag zo goed mogelijk mee. Geen verbinding meer na het overzetten naar het nieuwe netwerk, let’s fix this!

Bedankt voor het compleet invullen van jouw Community account! Ik heb meteen het systeem erbij gepakt en ik zie dat de technische dienst hard aan het werk is om dit op te lossen. Je krijgt zo snel mogelijk een nieuwe simkaart thuis! 
Laat je het meteen weten als je deze binnen hebt en dit werk, dan geef ik de technische dienst direct een update. Alvast bedankt!

Mocht je meer vragen hebben stel ze gerust. Ik sta voor je klaar! :muscle: