beantwoord

Geen sms meer bij grenspassering

  • 4 April 2021
  • 6 reacties
  • 344 x bekeken

Hoi Allen,

 

Al geruime tijd krijg ik geen sms meer wanneer ik de grens oversteek. Het land maakt per definitie niet uit. 
 

Ik vind dit toch wel jammer, omdat sommige informatie wel handig is om te hebben.  
 

Heeft Tele2 dit afgeschaft, of heeft dit te maken met mijn persoonlijke instellingen?

icon

Beste antwoord door pipodeclown 4 April 2021, 19:56

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

 

 

Antwerpen 

Hoi Allen,

 

Al geruime tijd krijg ik geen sms meer wanneer ik de grens oversteek. Het land maakt per definitie niet uit. 
 

Ik vind dit toch wel jammer, omdat sommige informatie wel handig is om te hebben.  
 

Heeft Tele2 dit afgeschaft, of heeft dit te maken met mijn persoonlijke instellingen?

Zojuist België binnengereden. Mijn vrienden krijgen dingen te horen als 'Welkom in het land van Suske en Wiske en de beste friet'. 

Weet iemand of ik dit weer aan kan zetten? Al was het alleen maar in de naam van nostalgie. Ik voel met je mee!

Reputatie 7
Badge +8

21 maart is de laatste keer geweest om te tanken en inkopen te doen voorlopig. Toen kreeg ik beide sms. 

Reputatie 7

Ik heb niet vernomen dat het is afgeschaft. Ontvang je normaliter wel sms berichten van andere telefoonnummers?

Reputatie 7
Badge +12

Binnen de EU heeft het minder toegevoegde waarde aangezien alles roam like home is. Pas bij dreigende overschrijding van de maximale bundels wordt je zo ie zo gewaarschuwd.

Reputatie 7
Badge +8

Ik krijg er zelfs twee, eentje van tele2 met die Duitse componisten en eentje van de Duitse Bundesregierung over Corona!