beantwoord

Geen signaal / bereik met mijn mobiele telefoon

  • 31 May 2020
  • 2 reacties
  • 1922 x bekeken

Sinds gisteravond heb ik met mijn telefoon (Huawei P20 Lite) geen bereik/service meer. Wanneer ik mijn telefoon opstart moet ik wel gewoon mijn pincode invoeren. Daarna heeft mijn telefoon geen bereik; geen service. Hij heeft ook geen signaal. 

WiFi werkt wel, 4G niet. Bellen en gebeld worden kan ook niet meer.

Ik heb een ander simkaartje geplaatst in mijn telefoon, maar daarbij heb ik hetzelfde probleem (pincode invoeren, en daarna geen service/bereik). 

Wanneer ik mijn eigen simkaartje in een andere telefoon stop, doet hij het prima. Dan heb ik na het invoeren van hetwhet gewoon bereik.

Is hier iets aan te doen?? Reparatie oid?

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 2 June 2020, 11:53

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Als de Tele2 simkaart in een ander toestel wel werkt, dan ligt het dus niet aan het netwerk. In welke regio woon je?

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @joyce7310 

Welkom op de community! 
Laten we samen kijken naar een oplossing voor jouw Huawei P20 lite.

Soms helpt het om handmatig het netwerk te selecteren. Met onze handige toestelhulp leggen we stap voor stap uit hoe dat moet.
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/toestelhulp/?pagina=device/huawei/p20-lite/topic/bellen/in-het-binnenland/1

De toestelhulp helpt ook met het juist instellen van jouw toestel. Kan je jouw toestel herstarten en checken of er een software update is? 
Ik hoop dat het werkt! Mocht het niet helpen laat het ons weten, dan kijken we verder met je mee naar een oplossing.

We staan voor je klaar! :smile: