beantwoord

Geen service op iPhone 6

• 11 februari 2016
  • 3 reacties
  • 533 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Hallo ik heb Abonnament in Tele2 1 maand. Ik heb IPhone 6 en soms heb service en soms heb ik niet... Ik heb alles geprobeerd: telefoon resetten, voor 3G op 4G wisselen, simkaart schoongemaakt, ik doe simkaart ook op andere telefoon en daar doet het wel. Op avond ik heb bijna altijd service maar ochtends nooit
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 12 februari 2016, 21:31

Hoi Ernii,
Wat onhandig dat je af en toe geen service hebt. Heb je al gekeken op onze dekkingskaart? Wat is daar de dekking op 2G, 3G en 4G? Zou je die allemaal apart willen bekijken?
En heb je op dezelfde plek in de avond wel service waar je in de ochtend geen service hebt?

En heb je bij Instellingen de aanbieder op automatisch gezet? Zou je dat eens kunnen controleren?

Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ernii,
Wat onhandig dat je af en toe geen service hebt. Heb je al gekeken op onze dekkingskaart? Wat is daar de dekking op 2G, 3G en 4G? Zou je die allemaal apart willen bekijken?
En heb je op dezelfde plek in de avond wel service waar je in de ochtend geen service hebt?

En heb je bij Instellingen de aanbieder op automatisch gezet? Zou je dat eens kunnen controleren?

Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Ernii,
Heb je nog steeds regelmatig geen service op je iPhone 6? Heb je nog gekeken naar mijn vorige berichtje? Als je nog steeds problemen ervaart, wil je dan misschien nog antwoord willen geven op mijn vragen uit mijn vorige berichtje?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Ernii,
Aangezien ik niks meer van je gehoord heb, sluit ik je topic. Als je toch nog vragen hebt over de service op je iPhone of over wat anders, dan kun je gewoon een nieuw topic openen.
Nog een fijne dag! Groetjes Kiko