vraag

geen service

• 20 mei 2020
  • 11 reacties
  • 222 x bekeken

Sinds 2 dagen heb ik geen service meer. Ik ben niet naar het buitenland geweest. Ik heb mijn telefoon al meerdere keren uit en aan gezet en ook m’n simkaart maar niks helpt. 

11 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Zou je je telefoon handmatig naar netwerken kunnen laten zoeken, welke vind je dan?

Hij verbind wel met wifi thuis maar er blijft boven aan geen service staan. 

Reputatie 7
Badge +1

Dat is WiFi. Zou je je telefoon naar mobiele netwerken (providers) willen laten zoeken?

Zou je ook willen controleren of alle facturen betaald zijn, zodat we weten dat je niet bent afgesloten?

Hoe doe ik dat? Er staat nog wel een factuur open maar er staat dat die 26-05-2020 automatisch wordt afgeschreven 

Reputatie 7
Badge +4

Kijk eens naar dit onderwerp.

Reputatie 7
Badge +1

Die factuur is nog niet vervallen, dus dat lijkt geen probleem. Probeer je telefoon naar providers te laten zoeken via de tip van eric (stap 4).

Alle stappen door gelopen, maar nog geen service.

Reputatie 7
Badge +1

Alle stappen door gelopen, maar nog geen service.

Nogmaals de vraag: welke netwerken vind je telefoon als je deze laat zoeken? Als je namelijk helemaal geen netwerken vindt, dan is mogelijk je telefoon stuk.

Reputatie 6
Badge +1

Of de simkaart stuk.? 

Reputatie 7
Badge +1

Of de simkaart stuk.? 

Dan verbindt je telefoon niet (of slecht), maar ik zou verwachten dat je dan wel de beschikbare netwerken kan zien want dat scant je telefoon.

Reputatie 4
Badge

Hi @Rozan Dhrir ,

Welkom op onze community! Super om te zien dat je waardevolle tips hebt gekregen van de heren. Ik ben benieuwd of je er iets aan hebt gehad. Wat ik er nog aan kan toevoegen is dat je je simkaart even in een ander toestel plaatst. Als je dan wel bereik hebt, dan kan het aan jouw toestel liggen.

En kan je jouw klantnummer toevoegen in jouw profiel? Dan kan ik namelijk met jou meekijken in het systeem en actie ondernemen als dit nodig is. Wil je ons op de hoogte houden?

Groetjes,

Rox

Reageer