beantwoord

Geen reactie en betaling van Redeem

  • 22 August 2019
  • 1 reactie
  • 112 x bekeken

Ik heb een aantal weken terug mijn telefoon via Tele2 naar Redeem opgestuurd. Hierna heb ik echter niks meer gehoord van Redeem. Ze reageren verder ook niet op de mails die ik heb gestuurd. Zouden jullie mij toevallig verder kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,
Jip Kuiper
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 22 August 2019, 16:07

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 3
Hi Jip, wat vervelend dat je èn geen reactie èn geen geld hebt mogen ontvangen van redeem! Wil je me alsjeblieft een privebericht sturen met de volgende gegevens; - Naam - adres - Postcode + Woonplaats - geboortedatum - laatste 4 cijfers van het bij ons bekende ibannummer Daarnaast graag zoveel mogelijk informatie over het contact met Redeem. Wanneer heb je de telefoon opgestuurd wanneer en hoe heb je contact gehad met Redeem Heb je ook een SMS ontvangen met een bevestiging van de waarde etc. en wanneer? Heb je ook bericht ontvangen dat het geld onderweg is? Heb je ook in je spam map gekeken? We gaan dan voor je aan de slag. Gebruik deze link om mij een privebericht te sturen: Privébericht naar Bernadet .

Gr, Bernadet

Reageer