beantwoord

Geen ontvangst in New York

  • 28 April 2022
  • 8 reacties
  • 187 x bekeken

Goedemorgen Marciano,

Hier mijn persoonlijke topic. Ik heb op de forums gelezen wat ik moet doen als er geen ontvangst is in New York. Heb in Nl. een databundel voor € 20,00 aangeschaft, mijn man heeft voor onze 2 dochters 2 bundels voor € 30,00 aangeschaft. We hebben alle 3 geen internet, maar moeten het doen met de WiFi in het hotel. We kunnen onderweg niks opzoeken, erg onhandig met de metro ed.

ik heb het op 3 G gezet, maar dat helpt ook niet. Mijn man is de enige, maar die heeft het standaard in z’n abonnement.

Graag hoor ik hoe we dit kunnen oplossen en anders zouden we graag ons geld geretourneerd zien. Nu hebben we betaald voor niks.

 

hartelijke groet,

Helma

icon

Beste antwoord door helma_horsmans 29 April 2022, 16:28

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Helma, bedankt voor het aanmaken van je eigen topic! Ik vroeg je een eigen topic aan te maken, zodat ik hier het overzicht kan bewaren. Ik duik direct met alle liefde in jouw situatie.

Het zal een heel verhaal worden hieronder, so please stay with me! Er zijn een aantal stappen die (mogelijk) helpen om verbinding te krijgen in de USA. Goed dat je e.e.a. al hebt geprobeerd! Ik zet voor de zekerheid toch alle stappen hieronder neer. Probeer de eerste a.u.b. toch nog één keer!

 

STAP 1: 4G en VoLTE bellen uit te schakelen in de toestelinstellingen

Voorbeeld voor iPhonehttps://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/apple/iphone-11-ios-15/topic/bellen/bellen-via-4g-volte/1

Voorbeeld voor Android https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/samsung/galaxy-s10-android-10/topic/bellen/bellen-via-4g-volte/1

 

STAP 2: Ook moet je in de toestelinstellingen 3G netwerk selecteren. (Bij een iPhone, selecteer 3G; bij een Android toestel, selecteer 3G 2G automatisch verbinden)

Voorbeeld voor iPhone https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/apple/iphone-11-ios-15/topic/4g-instellen/toestel-instellen-voor-4g/1

Voorbeeld voor Android https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/samsung/galaxy-s10-android-10/topic/4g-instellen/toestel-instellen-voor-4g/1

 

STAP 3: Probeer handmatig te verbinden met T-Mobile USA.

Voorbeeld voor iPhone https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/apple/iphone-12-ios-15/topic/bellen/netwerk-in-het-buitenland/1

Voorbeeld voor Android https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/samsung/galaxy-s10-android-10/topic/bellen/netwerk-in-het-buitenland/1

 

Zouden jullie dit op alle toestellen nauwkeurig willen proberen? In veel gevallen helpen bovenstaande stappen. (We weten dat het niet voor iedereen werkt)

Mocht bovenstaande niet helpen, dan is de volgende stap om je simkaart 1 minuut te blokkeren en weer te deblokkeren. Op deze manier maak je namelijk ook opnieuw verbinding met het netwerk. Laat het me maar weten of het lukt, anders proberen we dit. En maak je absoluut geen zorgen om de kosten. Als de databundel die je hebt aangeschaft niet gebruikt is, vergoed ik die voor je! 😊

Ik hoop natuurlijk dat je gewoon verbinding kunt maken en lekker kunt internetten. Ik zie je berichtje graag tegemoet!

STAP 1: 4G en VoLTE bellen uit te schakelen in de toestelinstellingen

Voorbeeld voor iPhonehttps://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/apple/iphone-11-ios-15/topic/bellen/bellen-via-4g-volte/1

Voorbeeld voor Android https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/samsung/galaxy-s10-android-10/topic/bellen/bellen-via-4g-volte/1

 

STAP 2: Ook moet je in de toestelinstellingen 3G netwerk selecteren. (Bij een iPhone, selecteer 3G; bij een Android toestel, selecteer 3G 2G automatisch verbinden)

Voorbeeld voor iPhone https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/apple/iphone-11-ios-15/topic/4g-instellen/toestel-instellen-voor-4g/1

Voorbeeld voor Android https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/samsung/galaxy-s10-android-10/topic/4g-instellen/toestel-instellen-voor-4g/1

 

STAP 3: Probeer handmatig te verbinden met T-Mobile USA.

Voorbeeld voor iPhone https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/apple/iphone-12-ios-15/topic/bellen/netwerk-in-het-buitenland/1

Voorbeeld voor Android https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/samsung/galaxy-s10-android-10/topic/bellen/netwerk-in-het-buitenland/1

 

Hey Marciano, we hebben eindelijk bereik! 
via 3G, zodra ik Volte uitzet, kan ik geen 4G kiezen. De link die je als eerste opgeeft, is hoe je Volte aanzet ipv uitzet.
Het is gelukt door het netwerk handmatig op T-Mobile te zetten.

Super bedankt voor de opgegeven stappen!! Helaas is het inmiddels vrijdag en gaan we zondag naar huis. Ik ga ervan uit dat we wel een tegemoetkoming in de kosten krijgen. We hebben betaald voor een hele week, maar maken er nu maar 2 dagen gebruik van. 
Ik wil jou in ieder geval bedanken voor je genomen moeite en de tips die je gegeven hebt.

Groetjes Helma

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Helma, thanks voor je terugkoppeling!

Superfijn om te horen dat jullie hiermee toch verbinding hebben kunnen maken. Geen zorgen, ik ga volgende week m'n uiterste best voor jullie doen voor de tegemoetkoming, maar dat komt he-le-maal goed! 💪🏻

Graag gedaan en ik wens jullie nog een heel fijn weekend daar in New York. 💛

Groetjes,

Marciano

Goedemorgen Marciano,

ik was benieuwd of je nog wat hebt kunnen regelen wat betreft de tegemoetkoming in de verre landen bundel. Helaas heb ik nog niks gezien en is er wel € 20,00 berekend.

ik hoor het graag van je.

[Verwijderd door moderator]

hartelijke groet,

Helma Horsmans 

 

@helma_horsmans 

Weet je dat je aders op de factuur leesbaar is.? Je kan binnen een uur na plaatsing je bericht aanpassen. Of je de afbeelding kan verwijderen en vervangen door een andere weet ik niet.

Gebruik de drie puntjes rechtsonder in je bericht en dan bewerk.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen Helma,

Ik ga voor je aan de slag! Zou je mij via een privebericht de 06-nummers van je dochters willen sturen? Dan pak ik die er ook direct bij. 

Thanks @WhTurner goed gezien! Ik heb de afbeelding verwijderd. 🙌🏻

@helma_horsmans

Weet je dat je aders op de factuur leesbaar is.? Je kan binnen een uur na plaatsing je bericht aanpassen. Of je de afbeelding kan verwijderen en vervangen door een andere weet ik niet.

Gebruik de drie puntjes rechtsonder in je bericht en dan bewerk.

 

 

ik zie dat de factuur inmiddels verwijderd is. Dank je wel voor de reactie. Ik was in de veronderstelling dat ie alleen naar Marciano zou gaan 🙈. Niet logisch hè op een community 🤪

 

Reputatie 7
Badge +12

Haha geen probleem!

@WhTurner is écht de bewaker van ieders persoonsgegevens hier op de Community! 🖤

Ik heb zojuist gereageerd op je privébericht en ik hoop dat je blij bent met de uitkomst. 😊