beantwoord

Geen geld oude telefoon Redeem Dynafix

  • 12 November 2019
  • 2 reacties
  • 217 x bekeken

Via Tele2 heb ik mijn oude telefoon gestuurd naar Redeem Dynafix. 

Op 14 oktober ontving ik een sms dat mijn Samsung S8 goed ontvangen was en dat mijn geld Voor het inruilen binnen 4 werkdagen gestort zou worden.

Ik heb echter nog steeds niks ontvangen. Nadat ik Redeem heb gemaild kreeg ik bericht dat ze erachteraan zouden gaan. Dat is nooit meer gebeurd en er wordt nu niet meer gereageerd op mails. 

Wanneer kan ik mijn geld verwachten? 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 12 November 2019, 14:28

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Hi Cas, Bedankt voor je hulp! Ik heb je een privebericht gestuurd!

 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi, welkom op onze Tele2 community. 

 

Vervelend dat Redeem niks meer laat horen en nog geen geld heeft overgemaakt binnen de beloofde tijd. Ik merk dat het in sommige gevallen langer duurt dan vier werkdagen zoals zij beloven, maar uiteindelijk wordt er uitbetaald. 

Het idee achter Redeem is goed,  zo werken wij samen tegen verspilling van bruikbare telefoononderdelen. Bedankt voor het opsturen van jouw toestel.

 

Om voor jou uit te zoeken wat de status is van jouw betaling heb ik jouw gegevens nodig. 

Kan je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens :

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer + emailadres
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
- Heb je je Spam gechecked op mail van Redeem


Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas

Reageer