beantwoord

Geen geld ontvangen van Redeem

• 7 januari 2020
  • 3 reacties
  • 152 x bekeken

Ruim twee weken geleden heb ik van Redeem een sms ontvangen dat het afgesproken bedrag binnen vier werkdagen zou worden overgemaakt. Ik heb echter niks meer ervan gehoord en het bedrag nog niet ontvangen. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met Tele2 maar kwam niet verder en van Redeem kon ik niet eens goede contactgegevens vinden. Kan ik er nog op rekenen dat ik mijn geld überhaupt krijg?

icon

Beste antwoord door annezeil 11 februari 2020, 17:04

Inmiddels heb ik het geld en een compensatie ontvangen na 1,5 maand wachten en een extra mail aan redeem!

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hier staat waar je met vragen terecht kunt.

Reputatie 3
Badge

Hi @annezeil,

Allereerst welkom op de community! Jammer dat je om deze reden hier terecht bent gekomen, maar ik ga je hierbij verder helpen.

Het idee van Redeem is goed: zo gaan we de verspilling van bruikbare telefoononderdelen tegen. Bedankt dat je jouw toestel hebt opgestuurd!

Je kan er op rekenen dat het bedrag wordt gestort op jouw rekening! Vaak blijkt dat dit langer duurt dan de vier dagen die Redeem communiceert. Ik ga mijn best doen om te achterhalen wanneer jij het geld kan verwachten. Je kan mij met deze link een privébericht sturen. Ik heb de volgende gegevens van jou nodig:

• Naam 
  • Adres 
  • Postcode + Woonplaats 
  • Klantnummer 
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBANnummer 
  • Op welke datum heb je het toestel opgestuurd? 
  • Op welke datum heb je van Redeem bericht gehad dat het toestel is ontvangen?
  • Op welke datum heb je van Redeem bericht gehad dat het bedrag wordt overgemaakt?
  • Heb je zelf contact opgenomen met Redeem? Welke datum?

Groetjes, 

Rox

Inmiddels heb ik het geld en een compensatie ontvangen na 1,5 maand wachten en een extra mail aan redeem!

Reageer