vraag

geen contact backline

• 6 september 2019
  • 9 reacties
  • 208 x bekeken

Ik heb 3 maanden geleden een mobiel bij jullie gekocht maar deze heeft defecten. Al meerdere keren stappen ondernomen voor reparatie maar zonder resultaat. Nu zou er uiterlijk dinsdag contact met mij opgenomen worden door de backline. Maar tot op vandaag niks gehoord. Verschillende keren contact gehad met de klantenservice en die geven aan dat ik moet afwachten. Maar ik heb nu een nieuwe telefoon die niet werkt en begin het een beetje zat te worden. Graag ontvang ik van u een reactie.

Gr Dennis Waanders

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Zie hiervoor deze informatie:https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-laten-repareren/
oh sorry dat ik misschien onduidelijk was, ik ben eerst bij de fixables langs geweest in Den haag. Daarna heb ik mijn mobiel 2 keer naar DR mobile verstuurt maar die konden het probleem niet verhelpen. ik heb afgelopen vrijdag al contact gehad en zou binnen 2 werkdagen terug gebeld worden. maar dit is nog steeds niet gebeurt en ik zit nu nog steeds met een kapotte mobiel van 3 maanden oud. vandaar dat ik hoop dat er via deze manier iets geregeld kan worden. want het wachten duur nu wel erg lang.

Gr Dennis
Reputatie 7
Badge +4
Het forum is een praatgroep tussen gebruikers. We kunnen wel meedenken als het b.v. om gebruikerstips gaat maar we kunnen geen telefoons repareren. Wat voor probleem heeft je toestel?
hij loopt vast na het registeren van mijn vingerafdruk op mijn huawei p30 pro
oa
Reputatie 7
Badge +4
Factory reset al eens gedaan? En anders eens direct contact zoeken met de fabrikant huawei ?
Reputatie 3
Badge
Wat ontzettend vervelend dat je toestel niet meer te repareren valt en dat je wacht op een reactie.

Wanneer een toestel niet te repareren valt, hoor je contact op te nemen met de reparatiepartner om tot een oplossing te komen. Dr Mobile in dit geval.
Het emailadres is info@drmobile.eu en het telefoonnummer 0900-3962349 ( 0,45 per minuut), te bereiken van 09:00 tot 17:30 uur.

Gr, Bernadet
Reputatie 3
Badge
@Dennis_15635

Hoe staat het er nu mee? Heb je contact opgenomen?
Reputatie 3
Badge
Omdat ik geen reactie heb gekregen, ga ik er vanuit dat je contact hebt opgenomen.
Ik sluit dit topic.

🙋