beantwoord

Geen bevestiging van Toestel verzending

  • 1 September 2022
  • 3 reacties
  • 59 x bekeken

Maandagmorgen 29-8 heb ik mijn abonnement verlengd met een nieuw apparaat (Samsung Z Flip 4). Ik heb keurig het overzicht/bevestiging van mijn bestelling ontvangen, maar een bevestiging van AMP of PostNL laat nu nog steeds op zich wachten. 


Er wordt aangegeven dat het apparaat direct leverbaar zou zijn, maar het duurt inmiddels al 3 dagen voor ik uberhaupt bericht over de verzending nog moet ontvangen. 

Heeft iemand dezelfde ervaring of is dit niet de normale gang van zaken? 

 

Edit: Het checken van de bestelling op de site d.m.v. E-mail + adres resulteert in een foutmelding. 

icon

Beste antwoord door P.HDB 2 September 2022, 09:48

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @P.HDB,

Allereerst tof om te horen dat je de Samsung Galaxy Z Flip4 hebt besteld! Het zou heel goed kunnen dat de levertijd nog niet bijgewerkt was, voordat je het toestel bestelde. In dat geval kan het een paar dagen duren voordat deze weer op voorraad is. Ik gok dat dit het geval was. 

Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet. Ik heb direct gekeken en ik zie dat jouw toestel via PostNL onderweg is naar je en dat ‘ie elk moment bezorgd kan worden (tussen 9:10 en 11:10 uur) volgens de Track & Trace. Laat je het me weten als je hem in handen hebt? Ik hoor het graag van je! 😄

Groetjes,

Marciano

Hey @P.HDB,

Allereerst tof om te horen dat je de Samsung Galaxy Z Flip4 hebt besteld! Het zou heel goed kunnen dat de levertijd nog niet bijgewerkt was, voordat je het toestel bestelde. In dat geval kan het een paar dagen duren voordat deze weer op voorraad is. Ik gok dat dit het geval was. 

Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet. Ik heb direct gekeken en ik zie dat jouw toestel via PostNL onderweg is naar je en dat ‘ie elk moment bezorgd kan worden (tussen 9:10 en 11:10 uur) volgens de Track & Trace. Laat je het me weten als je hem in handen hebt? Ik hoor het graag van je! 😄

Groetjes,

Marciano

 

Hi Marciano, 

Ik zie het net zelf ook inderdaad.. gewoon ongeduldig ;) 

Reputatie 7
Badge +12

Hey,

Geen probleem! Ik snap het helemaal. Als ik m'n nieuwe toestel heb besteld, ben ik ook ongeduldig! 😂

Je hebt ook echt een tof toestel besteld, ik wens je er alvast heel veel plezier mee!

Fijn weekend alvast en groetjes,

Marciano

Reageer