beantwoord

Garantie op accessoires van apple

• 10 april 2018
  • 3 reacties
  • 497 x bekeken

Hoelang garantie heb ik op bijvoorbeeld de EarPods van iphone 8 plus?
icon

Beste antwoord door Rena Chan 10 april 2018, 22:27

Apple biedt zelf 1 jaar beperkte fabrieksgarantie op accessories.

meer info

Ook de verkoper zou garantie aanbieden, maar ik kon niet vinden hoelang dar bij Tele2 is.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2

meer info

Ook de verkoper zou garantie aanbieden, maar ik kon niet vinden hoelang dar bij Tele2 is.

meer info

Toevallig heb ik nu enige tijd problemen met de accu van mijn Iphone. Gisteren ben ik hiermee naar de Amac geweest om te kijken wat er mis is. Mijn accu was na 14 maanden gewoon volledig gebruikt alsof hij al minimaal 3 jaar oud was. de reparatiekosten zijn 39 euro. Maar met betrekking op jouw vraag. Tele2 moet 2 jaar garantie geven. Daarom besloot ik daar langs te gaan ( vestiging Den haag) Hier werd ik geholpen en werd me verteld dat ik dan waarschijnlijk een rekening zou krijgen omdat mij achterkant gebruikerssporen heeft. De kosten hiervan zouden 150 euro bedragen. Had aangegeven alleen de accu te willen laten herstellen en dat dit binnen mijn garantie zou moeten vallen. De werknemer bleef maar volhouden dat er dan een rekening zou volgen. Had het gevoel dat Tele2 of helemaal geen verstand van zaken heeft betreft het handelen met Apple of liever helemaal niets te maken te willen hebben met de garantie van Apple en als oplossing jou dwingen naar de Applestore service te gaan om zo tegen een vergoeding de reparatie te laten uitvoeren. Ik denk dat dit voor alle producten geldt en dus ook voor jouw Earpods. Ben bang dat je kan fluiten naar de garantie.
Reputatie 7
Badge +2
@Michael Beens volgens de consumentenbond, valt accu binnen onderdelen die door normaal verbruik, versleten raken, daar heb je een garantie van 6 maanden op.
Accu's zijn dus geen accessoires.

Uit "coulance" heeft Apple een accu vervanging programa voor 29€ meer info : https://forum.tele2.nl/tips-vanuit-de-community-328/voor-bepaalde-tijd-kun-je-je-iphone-accu-laten-vervangen-voor-29-70200