beantwoord

Galaxy Note 4 gaat uit/start opnieuw op

  • 15 juni 2016
  • 1 reactie
  • 4501 x bekeken

Ik heb een vraag over mijn Galaxy Note 4. Ik heb hem nu ongeveer een half jaar. Sinds een paar weken werkt hij steeds slechter: valt een paar keer per dag uit, start soms plots opnieuw op, reageert niet of incorrect op het touchscreen en blijft vaak steken. Soms valt hij uit als ik een app open heb, maar soms ook gewoon uit het niets, 's nachts. Geen lijn in te ontdekken.
Een aantal keer per dag krijg ik ook de melding: dowloading, do not turn off target. Waarna ik de batterij er maar weer uittrek. Dat doe ik sowieso al zo'n 20 keer per dag omdat hij anders niet meer opstart.

Nu heb ik een aantal dingen geprobeerd: Opstarten zonder SIM kaart, opstarten zonder SD kaart, 24 uur de batterij verwijderd, 3x een factory reset en zelfs een nieuwe batterij aangeschaft. Maar de problemen worden alleen maar erger.
Nu vind ik online dingen over over Odin, ROM en Flashen. Ik heb vanalles gedownload, maar ik durf niks te doen want zo handig ben ik nu ook weer niet.

Dus: is er een andere oplossing? Want zo kan ik mijn telefoon niet meer gebruiken.
icon

Beste antwoord door Bas2577 15 juni 2016, 22:35

Ter reparatie aanbieden, via Dynafix(tele2) of op een Samsung servicepunt. (het laatste is beter)
Als je gaat rommelen met Odin en flashen is het bye bye garantie. En je geeft al aan dat je niet weet wat je moet doen dus moet je er helemaal niet aan beginnen. Zeker niet met een toestel wat pas 6 maanden is. Je hebt 2 jaar garantie.

http://www.samsung.com/nl/support/servicelocation/

Of bel/chat even met samsung voor meer advies: http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html

Tele2/Dynafix reparatie aanmelden:
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/telefoon-reparatie/
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Badge +5
Ter reparatie aanbieden, via Dynafix(tele2) of op een Samsung servicepunt. (het laatste is beter)
Als je gaat rommelen met Odin en flashen is het bye bye garantie. En je geeft al aan dat je niet weet wat je moet doen dus moet je er helemaal niet aan beginnen. Zeker niet met een toestel wat pas 6 maanden is. Je hebt 2 jaar garantie.

http://www.samsung.com/nl/support/servicelocation/

Of bel/chat even met samsung voor meer advies: http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html

Tele2/Dynafix reparatie aanmelden:
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/telefoon-reparatie/