forum op mobiel

• 19 mei 2015
  • 40 reacties
  • 2349 x bekeken

Hallo,

Sinds gisteren is het niet meer mogelijk via mijn mobiel in het forum te reageren.
Sinds gisteren is er een mededeling dat Tele2 met cookies werkt geplaatst en die kan ik niet uitschakelen op mobiel.
Als ik klik op instellingen krijg ik een foutmelding
doe ik niets en wil reageren loopt de zwart balk met de cookies mededeling over mijn toetsenbord heen zodat ik niets kan intypen.
Hoe kan ik weer via mijn mobiel aan het forum deelnemen?

Groet

Karin

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

40 reacties

Geweldig toch, Insided! Wat een topbedrijf hè? *verwijderd ivm taalgebruik*
Reputatie 7
Badge +5
@Karin
Kantel je phone dan komt de hele cookietekst, dan kun je op de akkoord knop drukken.
Dan krijg je weer een foutmelding, deze negeren en rechtsboven op het vergrootglas drukken.

Wat Aragorn zegt, eenmaal cookies van InSided op je phone en de rapen zijn gaar waar weer tig keer cookies/cache wissen voor staat om iets weer werkend proberen te krijgen.
Ok bedankt Bombarie dat was de oplossing
Hoop niet dat die melding elke keer komt?
Ook lastig dat links in beeld blijft help ons verbeteren !!!!!!
Reputatie 7
Badge +5
Dat zal eeuwig in beeld moeten blijven, kritiek word niet gelezen als feedback voor verbeteringen.
Nee, bij alles wat je doet, "deze pagina is niet beschikbaar, ga terug naar de homepage" is handig.
Zal wel weer iets met koppelen van systemen te maken hebben, te idioot voor woorden wat een ongelooflijke kwakzalvers daar bij InSided bezig zijn.
Niets maar dan ook niets werkt zonder problemen, ook hier zal het wel weer aan jouw en mijn instellingen liggen.
Te ziek gewoon dat een desktopversie gekoppeld zit aan een mobiele versie.
Nou jongens het wordt steeds leuker om via mobiel het forum te bezoeken.
Behalve dat ik steeds de cookies moet toestaan en de opmerking: Help ons verbeteren in beeld blijf krijgen, waardoor de linkerkant van berichten totaal onzichtbaar wordt, is het nu ook nog onveilig om het forum te bezoeken.
Het htttp staat in rood doorgestreept en mijn verbinding is niet privé staat er.
ik word terug verwezen naar veilige website die gewoon leeg blijft........
Heeft iedereen dit?
Waar is mijn gewone versie gebleven?
Ik wil gewoon via mijn smartphone en/of tablet het forum kunnen bezoeken en ik wil er kunnen deelnemen!!!!!!!!!!
Reputatie 5
Badge +4
Hallo,

Ik ben het voor de volle 100% eens met Karin en Bombarie.

Het bloed wordt op deze wijze wel op een zeer pijnlijke wijze onder onze nagels vandaan gehaald.

De irritatie-faktor rijst naar ongekende hoogten.

Het lijkt wel alsof iedere verandering een verslechtering is. Bedoeld om de irritatie-faktor van ons Forum Users nog verder te laten stijgen.

Geen enkel ander Forum heeft dit.

Als Tele2 de vaste Forum Users wil wegjagen. Dan kunnen ze dat ook duidelijk melden. Dan gaan we wel naar andere Forums toe.

Succes!

Herman Haasnoot
Reputatie 7
Badge +5
Yups, sinds gisteren én alleen het Tele2 forum geeft die melding, de rest flipper ik gewoon van server naar server.

Ter informatie: Op de PC is dit wel goed.
Ter informatie: Op de PC is dit wel goed.

Klopt, maar die past niet in mijn tas!
Hahahahahaha, lol.

Hoe is het mogelijk dat Insided zichzelf zo te kakken zet bij een groot bedrijf. Dit moet toch imagoschade opleveren. In deze tijd keuze zat voor veel betere partijen. Misschien kan Insided stiekem even verdwijnen en onder een andere naam opnieuw beginnen. Met kdwf2013 als projectleider......:D:D🆒
Reputatie 5
Badge +4
Heel erg vroeger was er nog wel eens een Moderator, genaamd Maartje, die dit soort feedback doorspeelde naar InSided. Of naar hogerhand binnen Tele2.

Ik vraag mij af wat er met haar is gebeurd.

Ik ben bang dat ook bovenstaande feedback in "Het Grote Niets" gaat verdwijnen.

Succes!

Herman Haasnoot
Maartje heeft afscheid genomen.
Reputatie 7
Badge +5
Word dit nog een keer gerepareerd ?
Elke keer naar een onveilige omgeving, dan proberen in te loggen.
Vervolgens die mooie feedback balk door de tekst.
En ná een minuutje of wat mag je cookies accepteren.
Badge +4
Hey guys,

heb vandaag het volgende teruggekregen van Insided:

"Bedankt voor je melding, dit hebben wij recent ook ontdekt. Het was moeilijk de specifieke oorzaak te achterhalen omdat het probleem zich alleen voordeed op android devices. Daarom hebben wij vandaag het certificaat opnieuw geïnstalleerd wat het probleem heeft opgelost.

De beveiligingsmelding wordt nu niet meer getoond op android devices. Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik dat graag."

Net gecheckt en wij zien de melding inderdaad niet meer staan dus het is gelukkig opgelost.

Groetjes
Hoi Maurice,

Inderdaad de website is weer veilig verklaard, echter de hinderlijke tekst: Help ons verbeteren links is wel achtergebleven.
Nu wil ik best meehelpen verbeteren (als dat bij een bedrijf als Tele2 nog mogelijk is natuurlijk ) maar de Helpvraag tekst links blijft ook nog staan in mijn getypte bericht, zodat het lastig wordt om te zien wat ik typ. Mag die tekst dus ook nog weg?

Groet

Karin
Badge +4
Hoi Karin,

Ik ga een melding bij Insided uitzetten hierover.

Het is me overigens opgevallen dat op de iPhone het menu van het forum te gevoelig reageert (op Chrome), hebben meer mensen hier last van?

Groetjes
Reputatie 7
Badge +5
Alle iPhones reageren gevoelig op Tele2.
Badge +4
Safari werkt anders prima dus daar gaat je argument 😉
Volgens mij heb ik op mijn mobiel gewoon de Desktopversie inclusief de cookies melding. Waar is de mobiele versie gebleven?
Reputatie 7
Badge +5
Rechtsboven op dat vergrootglas klikken, dan onderin "bekijk mobiele versie".
Zo simpel allemaal ;)
Nog meer vragen, stel ze gerust
Reputatie 7
Badge +5
Owh wacht, was andersom
Scroll helemaal naar beneden, "bekijk mobiele versie"
intussen al helemaal zelf gevonden Bombarie. Ik had dus de mobiele versie al aanstaan en kreeg na het zoeken de desktopversie. De cookies melding komt dus in de mobiele versie. Dus ik moet blijven kantelen. Wel is de versie weer veilig. Ja makkelijker kunnen we het niet maken . We houden contact 🙂
ook na een maand is het nog steeds lastig om het forum via mobiel te bekijken doordat de tekst : help ons verbeteren
het laatst binnengekomen berichtje bedekt. Zie ook mijn eerdere berichten hierover.
Ook de cookies melding blijft komen.
irritant!
Reputatie 7
Badge +5
Wilde ik afgelopen week al vragen, kon dit topic alleen niet meer terugvinden :8
Deze is toch wel het meest wazige, de cookie melding komt pas als je een paar topics hebt bekeken.
Zo zonde allemaal, er zou een "verbetering" zijn gemaakt, vervolgens werkt dat niet, om het dan op te lossen of terug te zetten is dan weer een groter probleem.

Ook de cookies melding blijft komen.