F.A.Q.

FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 64 reacties
  • 125592 x bekeken
FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

64 reacties

Reputatie 1

Kan iemand van Tele 2 aub mijn profiel checken en een update geven over de stand van zaken want dit duurt mij te lang .. Ik ga bijna op vakantie en heb inmiddels al 4 weken gewacht 

Je kan rekening houden met een extra 4-6 weken levertijd. Ervaring leert dat de gecommuniceerde data van Tele2 niet op waarheid gebaseerd zijn maar simpelweg verzonnen zodat je je rustig kan houden😁. Eind november/begin december is wat realistische bij Tele2.

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal,

Op dit late tijdstip heb ik zojuist de levertijden geüpdatet. Zoals gewoonlijk staan de updates weer in de topics!

Fijne avond!

Hmmm 18/09 overgestapt naar Tele2 met een pre-order voor de iPhone 13 Pro Max 512GB.

Begin nu toch twijfels te krijgen of ik niet bij Vodafone had moeten blijven, communicatie was daar toch een stuk beter. 

Wat ik echt niet snap is dat ik voor 3e keer iphone 13 pro max bestel via andere telefoon zaak waardoor ik dan als provider bij tele2 kan blijven of tmobiel. Maar dit is het probleem ik vul het gegevens in netjes in ik betaal 1 cent en de volgende dag bel ik ze op van andere telefoon zaak hoor ik dat mijn contract is beëindigd. Ik snap het echt niet waardoor het komt. Ik bel tele2 opnieuw en leg mijn situatie uit en ook zij begrijpen niet waardoor het komt. Ik zet er heel erg mee ik heb al 3 keer geprobeerd en al 3 keer wordt ik geannuleerd waar gaat de fout in??? Heeft iemand ook zo probleem gehad en zoja hoe was het dan opgelost.

Want ik zet er heel erg mee. En ik durf nu uit voorzorg ook geen andere mobiel te bestellen iphone 13 of iphone 12 pro max ben bang dat ik alweer wordt geanulleerd...

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden van de iPhone 13, mini’s & pro’s geüpdatet! Zodra we nieuwe informatie hebben laten we jullie dat natuurlijk weten!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @KLambreva bedankt voor je duidelijke uitleg! Dit vind ik echt niet fijn om te horen. Alles wat er mis kon gaan, ging bij jou ook mis. Wel goed dat je je profiel hebt ingevuld. Ik heb je gegevens er gelijk eens bij gepakt en ik zie dat je inmiddels een nieuwe bestelling hebt lopen. Zoals ik het nu zie, gaat alles goed, klopt dat?

Heb je toevallig met mijn collega van de klantenservice besproken of zij zouden nagaan wat precies het incident was waardoor AMP het toestel niet kon leveren? Of heb je dit in ieder geval aangegeven? Ik hoop namelijk dat dit wel feedback voor ze is, anders geef ik het graag zelf intern door! Ik hoop in ieder geval dat je jouw nieuwe iPhone 13 Pro zo snel mogelijk zal ontvangen!

@Myka Hoi, kan ik je ergens bij helpen? Als je je 06-nummer in je profiel zet, kijk ik graag met je mee. Ik gok dat je nog geen bezorgafspraak hebt kunnen inplannen? In dat geval wil ik je vragen nog even geduld te hebben. Houd je mail goed in de gaten voor een bericht van AMP en de topic voor de actuele levertijden. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Elias.032 goed dat je je profiel hebt ingevuld! Ik heb gelijk eens gekeken en ik zie dat er op 2 oktober wel een bestelling is gedaan, maar zonder toestel. Is alles goed gegaan?

Ik zie zo snel ook niet waardoor je abonnement gestopt was… Via welke partij probeerde je te verlengen? Als je nu nog hulp nodig hebt of vragen hebt met betrekking tot je abonnement, dan kun je denk ik het beste even contact opnemen met mijn collega’s van Sales. Je kunt ze bereiken op 0800-1602. Laat je het ons weten als ze je hebben kunnen helpen?

Beste Marciano,

 

Ik had die geannuleerd die bestelling omdat het veelste duur was. Via GSMWEB had ik een goedkopere abonnement gevonden voor iphone 13 pro max. Heb het voor 3e keer formulieren netjes ingevuld en iedere keer de volgende dag bel ik hoor ik dat het geannuleerd was ook via tmobile. Sinds gisteren heb ik via tele2 een formulier ingevuld en opgestuurd hopelijk krijg ik antwoorden op mijn vraag en dan hopelijk weet ik ook waar het fout gaat.

Ik vind het echt erg zo dat het bijna 3 weken duurd dat ik het mijn iPhone maar niet krijg.

Mijn nr is.

Of beter mijn email adres is.

[Verborgen door moderator] 

Via daar geef ik mijn 06 nr.

Vind ik veel vertrouwelijk dan zo.

 

Met vriendelijke groeten, 

Homyra Sa

Trouwens dit is mijn klantnummer. [verwijdert door moderator]

Hey @KLambreva bedankt voor je duidelijke uitleg! Dit vind ik echt niet fijn om te horen. Alles wat er mis kon gaan, ging bij jou ook mis. Wel goed dat je je profiel hebt ingevuld. Ik heb je gegevens er gelijk eens bij gepakt en ik zie dat je inmiddels een nieuwe bestelling hebt lopen. Zoals ik het nu zie, gaat alles goed, klopt dat?

Heb je toevallig met mijn collega van de klantenservice besproken of zij zouden nagaan wat precies het incident was waardoor AMP het toestel niet kon leveren? Of heb je dit in ieder geval aangegeven? Ik hoop namelijk dat dit wel feedback voor ze is, anders geef ik het graag zelf intern door! Ik hoop in ieder geval dat je jouw nieuwe iPhone 13 Pro zo snel mogelijk zal ontvangen!

@Myka Hoi, kan ik je ergens bij helpen? Als je je 06-nummer in je profiel zet, kijk ik graag met je mee. Ik gok dat je nog geen bezorgafspraak hebt kunnen inplannen? In dat geval wil ik je vragen nog even geduld te hebben. Houd je mail goed in de gaten voor een bericht van AMP en de topic voor de actuele levertijden. 

Hi marciano, 

Bedankt voor jou reactie. 

Ik heb maandag direct met amp contact opgezocht. 45 min in de wacht gestaan en  kreeg toen een erg onvriendelijke man aan de lijn en die gaf mij het volgende antwoord: wegens omstandigheden kon het niet geleverd worden. Verder kan ik je niet verder helpen, bel tele 2 maar. 

Vervolgens weer met de klantenservice van tele2 gesproken. Na 1 uur en 3 collega's verder (allemaal vriendelijk en behulpzaam) het probleem niet kunnen achterhalen en niks kunnen omdraaien. 

De iphone is nu weer besteld. Helaas moet ik nu weer 2/3 weken wachten op mijn pre-order die ik een paar dagen geleden al in mijn bezit had moeten hebben... Hopelijk gaat het deze keer wel goed! 

 

 

@Myka Hoi, kan ik je ergens bij helpen? Als je je 06-nummer in je profiel zet, kijk ik graag met je mee. Ik gok dat je nog geen bezorgafspraak hebt kunnen inplannen? In dat geval wil ik je vragen nog even geduld te hebben. Houd je mail goed in de gaten voor een bericht van AMP en de topic voor de actuele levertijden. 
 

 Hoi Marciano

Ik heb inderdaad nog niets gehoord. Mijn nummer heb ik in mijn profiel gezet, maar ook dat lijkt niet helemaal goed te gaan. Blijkbaar is  het meenemen van mijn nummer niet aangevinkt. Voor mij toch wel tamelijk essentieel aangezien het mijn bedrijfsnummer is… 

 

 

 

 

Hi there!

I ordered the Iphone 13 Pro yesterday: 6 OCT. I received the confirmation purchase and also the upfront cost was already charged from my cart. BUT I didnt received any delivery appoitment, although it said I would receive it shortly after the purchase. is this normal? when I can expect it? 

Via GSMWEB 

Ja was besteld maar dat is toch sim only en geen abonnement.  Ik begrijp het ook niet waar het fout gaat.

Ik zoek nu tele2 emailadres om jullie een bericht te sturen

Groetjes,

Homyra

Ooh oke wel jammer