F.A.Q.

FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 64 reacties
  • 125592 x bekeken
FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

64 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi! Zojuist heb ik de levertijden weer aangepast, check snel of dit ook voor jouw toestel geldt! Fijne kerstdagen gewenst. 🎄

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Kijk snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. 

Zodra er weer een update is, komt die natuurlijk jullie kant op! 😊

Ik heb de pro Max afgelopen vrijdag om 14:09 besteld en kan pas een bezorg moment plannen voor volgende week dinsdag! Hoe kan dat?

20 oktober mijn iphone 13 pro max goud 128gb besteld nog steeds helemaal niks van gehoord terwijl ik lees dat mensen die hem later besteld hadden hem nog eerder gekregen hebben!

Hi, ik heb een iPhone 13 pro Max besteld bij jullie via Ritel. Zij vertelde mij dat het toestel geleverd wordt vanuit jullie. Van hun krijg ik geen echt antwoord. Ondertussen zit ik al sinds 27 september te wachten, dat is dus al 7,5 week. Nou voel ik me redelijk genaaid ik had de telefoon voor de release datum bij jullie besteld. Zij zeiden dat ze eerder konden leveren , dus daar overnieuw besteld en bij jullie geannuleerd. Zij gaven indicaties maar kwamen die niet na. Nou ben ik gewoon benieuwd of jullie mij antwoord op deze vraag kunnen geven, wanneer krijg ik nou mijn toestel? 
 

Mvg

Ik heb de pro Max afgelopen vrijdag om 14:09 besteld en kan pas een bezorg moment plannen voor volgende week dinsdag! Hoe kan dat?

Hi! Dit ligt niet aan Tele2, maar aan de bezorgdienst. Ik heb dit vorig jaar gehad, kon ik m pas op maandag laten bezorgen. Dit kan komen doordat er misschien wel 100 man uit jouw dorp de nieuwe iPhone hebben besteld, en geleverd willen krijgen vrijdag. Zodra ik de mail kreeg voor een bezorgafspraak te maken heb ik gelijk al m’n werk aan de kant gelegd en zo snel mogelijk ingepland! 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Dagmar1977 , mooi model heb je gekozen! De regel is, wie hem eerder besteld, ontvangt hem eerder. Ik gok dat andere klanten net een iets ander model hebben (ander aantal geheugen), ik zie namelijk dat die voor de Goude iPhone een kortere levertijd hebben. Ik heb jouw bestelling er gelijk eens bij gepakt en ik gok dat je op of rond woensdag 1 december de mail ontvangt om een bezorgafspraak te kunnen maken. Ik hoop dat je nog heel even geduld hebt, want ik weet zeker dat jouw nieuwe toestel het helemaal waard zal zijn!

Hoi @Laura andrieu , ik heb bij ons in het systeem gekeken en ik zie bij ons inderdaad alleen een geannuleerde bestelling op 27 september. Wat apart dat er gezegd wordt dat zij via ons leveren. Ik kan de bestelling bij Ritel niet inzien en je daarom ook niet meer inzicht geven. Je zou dit toch nog even bij Ritel na moeten vragen. Ik stuur je niet graag naar een (andere) klantenservice en ik had je graag zelf antwoord willen geven, maar in dit geval ligt de bestelling echt bij hun. Laat je het me weten wat ze hebben gezegd? Ik hoor het graag!

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden weer bijgewerkt. Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelde toestel! 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden weer een update gegeven! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. Zodra er een nieuwe update is laat ik dat natuurlijk weten. 😊

Goeiendag, wat zorgt er voor dat we bij Tele 2 , 2 a 4 weken moeten wachten voor levering terwijl we ten eerste preorder hebben gedaan ( pre order is meestal dat je hem gelijk in huis krijgt wanneer ze uitkomen) en ten tweede dat je hem bij andere providers etc hem nu al binnen krijgt?

Vind het zelf eerlijk gezegd beetje apart als het wordt beloofd dat het de 24e vrij komt maar niemand inclusief ik hem ontvangen heeft... 

ik hoor graag van jullie.

mvg

Hey uyl

Hoi, 

Ik heb de iphone 13 pro max goud op 21 September besteld, maar heb nog steeds geen mail of iets ontvangen. Hoelang gaat het nog duren? 
 

Hoe kan het dat ik hier allemaal

mensen lees die wel een bezorg afspraam hebben, terwijl ik echt 14:08 hem besteld Heb telefonisch, en ik lees dat mensen hem Later besteld hebben we krijgen… dit is niet de eerste keer dat me

dit gebeurd met de 11 pro max was dat ook al zo, ook preorder en uiteindelijjk 2,5 maand gewacht… hoe kan dit?

hoezo een preorder ik heb nog niet eens eem

bezorg afspraak maar alleen een sms dat de levertijden zijn gewijzigd.

 

als ik. Nu de mediamarkt in loop kan ik hem Zo halen

Hoe kan het dat ik hier allemaal

mensen lees die wel een bezorg afspraam hebben, terwijl ik echt 14:08 hem besteld Heb telefonisch, en ik lees dat mensen hem Later besteld hebben we krijgen… dit is niet de eerste keer dat me

dit gebeurd met de 11 pro max was dat ook al zo, ook preorder en uiteindelijjk 2,5 maand gewacht… hoe kan dit?

hoezo een preorder ik heb nog niet eens eem

bezorg afspraak maar alleen een sms dat de levertijden zijn gewijzigd.

 

als ik. Nu de mediamarkt in loop kan ik hem Zo halen

Je koopt 'm hier met iets korting, altijd mooi meegenomen, maar zolang er meer vraag dan aanbod is kunnen ze niet meer leveren dan ze hebben natuurlijk. Als je beweert 'm nu in de MediaMarkt te kunnen halen en je hebt dat ervoor over zou ik dat zeker doen 🙂.  

Beste lezer,

ik heb net afspraak bevestiging van bezorger volgende week gelukkig 😁 

Wanneer had jij hem besteld?

@harmenfuite ik heb hem vorige zaterdag bestelt 😌

Welke heb je precies besteld en hoe laat zaterdag? Ik heb hem namelijk ook zaterdag besteld en nog steeds niks binnen.

@elin3 ik heb hem om 13:00 uur bestelt iPhone pro Max 1 T 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden weer een update gegeven! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. Zodra er een nieuwe update is laat ik dat natuurlijk weten. 😊

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag allemaal,

In de levertijdentopics zijn de tabellen zojuist weer aangepast met de meest actuele informatie over de levertijden. 

Wanneer we weer een nieuwe update te delen hebben, zetten we deze gelijk weer online in de desbetreffende topics! :smile:

Reputatie 5
Badge +6

Hi! 

Net op de valreep voor het weekend hebben we nog een update, kijk dus snel of dit ook invloed heeft op jouw toestel. Zodra er een nieuwe update is delen we dit natuurlijk!

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden van alle toestellen geüpdatet! De meest recente versie staan dus boven aan in de topics! Zodra er nieuwe updates zijn, laten wij dat weten.  

Ik heb vanmiddag mijn bestelling van de iPhone ook geannuleerd bij Tele2. 3 tot 4 weken wachten op een nieuw toestel is mij te gek. Via Belsimpel gekeken een nieuw abonnement afgesloten en via hun heb ik hem volgende week al in huis.

Goedenavond,

Ik heb op 29 september de Iphone 13 pro Max 128GB sierra blue besteld, alleen ik zie nu dat de levertijden 4-6 weken zijn. Tijdens het bestellen zag ik 3-4 weken staan. Woensdag zou mijn 4e week zijn. Krijg ik binnenkort een mail van AMP of moet ik nog 2 extra weken wachten? 😁

 

MVG

Kan iemand van Tele 2 aub mijn profiel checken en een update geven over de stand van zaken want dit duurt mij te lang .. Ik ga bijna op vakantie en heb inmiddels al 4 weken gewacht 

Ik raad het inderdaad iedereen aan om de bestelling idd te annuleren zoals wat hier boven mij wordt gezegd. Ik heb vrijdag mijn bestelling geannuleerd en bij Belsimpel gelijk een nieuwe abonnement  afgesloten bij Tele 2 en nu krijg ik mijn telefoon Morgen al binnen.

ik vind het absurd die wachttijden, ik zou het doen als ik jullie was inplaats 4 weken wachteb