F.A.Q.

FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 64 reacties
  • 125592 x bekeken
FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

64 reacties

Myka ik zit ook bijna in het zelfde situatie als die van jouw. Bij mij was het 3 keer geannuleerd door tele2 brief opgestuurd 2 weken terug tot vandaag nog niks gehoord vind het ook heel erg vervelend worden. Zo weet ik dat ik ooit weer abonnement bestel niet meer bij tele2 wel doen..

 

Ruim vier weken verder inmiddels en nog steeds niet. Had ik dat geweten had ik nooit via Tele2 besteld

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Elias.032 ik heb je een privébericht gestuurd! Als je me daar even je gegevens geeft, ga ik graag voor je op onderzoek uit! :smile:

 

 

Reputatie 7
Badge +12

 

@Myka Hoi, kan ik je ergens bij helpen? Als je je 06-nummer in je profiel zet, kijk ik graag met je mee. Ik gok dat je nog geen bezorgafspraak hebt kunnen inplannen? In dat geval wil ik je vragen nog even geduld te hebben. Houd je mail goed in de gaten voor een bericht van AMP en de topic voor de actuele levertijden. 
 

 Hoi Marciano

Ik heb inderdaad nog niets gehoord. Mijn nummer heb ik in mijn profiel gezet, maar ook dat lijkt niet helemaal goed te gaan. Blijkbaar is  het meenemen van mijn nummer niet aangevinkt. Voor mij toch wel tamelijk essentieel aangezien het mijn bedrijfsnummer is… 

 

Hoi@Myka , dan is nummerbehoud inderdaad wel belangrijk! Ik kijk met alle plezier voor je na of dit is goedgegaan. Zou je mij een privébericht willen sturen met je postcode en huisnummer? Hiermee kan ik je bestelling inzien. Op 06-nummer kon ik hem niet vinden, maar dit komt waarschijnlijk omdat het nieuwe nummer nog niet actief bij ons is. Ik zie je berichtje graag tegemoet! :smile:

 

 

 

Enig idee wanneer mijn toestel geleverd gaat worden. Besteld op 21 september. Met een levertijd van 3-4 weken zou die deze week kunnen komen. Ik heb alleen een probleem dat ik vrijdag een operatie heb en niet weet wanneer ik het toestel (Pro Max 256 blauw) zelf in ontvangst kan nemen. En dat is een voorwaarde. Zou hem dan ook graag voor vrijdag willen ontvangen.
 

Het zou bijzonder prettig zijn als er een antwoord komt. Nee is ook een antwoord namelijk. Maar het zwijgen van Tele2, ook via Twitter zorgt er wel voor dat ik twijfel of ik wel klant wil blijven. Ik voel me namelijk geen klant maar een melkkoe. Heb inmiddels 3 weken geleden een telefoon betaald. Dan mag daar toch wel een stukje service tegenover staan. Op de hoogte houden van de bestelling is er 1 van.  Alleen de levertijd aanpassen, die met 3-4 weken ook nog niet heel specifiek is, vind ik erg klantonvriendelijk. 

Enig idee wanneer mijn toestel geleverd gaat worden. Besteld op 21 september. Met een levertje van 3-4 weken zou die deze week kunnen komen. Ik heb alleen een probleem dat ik vrijdag een operatie heb en niet weet wanneer ik het toestel (Pro Max 256 blauw) zelf in ontvangst kan nemen. En dat is een voorwaarde. Zou hem dan ook graag voor vrijdag willen ontvangen.

Ooh oke wel jammer

Tele2 heeft geen voor klanten bruikbaar e-mailadres. Je hoeft dus niet te zoeken.

 

Via GSMWEB 

Ja was besteld maar dat is toch sim only en geen abonnement.  Ik begrijp het ook niet waar het fout gaat.

Ik zoek nu tele2 emailadres om jullie een bericht te sturen

Groetjes,

Homyra

Hi there!

I ordered the Iphone 13 Pro yesterday: 6 OCT. I received the confirmation purchase and also the upfront cost was already charged from my cart. BUT I didnt received any delivery appoitment, although it said I would receive it shortly after the purchase. is this normal? when I can expect it? 

 

@Myka Hoi, kan ik je ergens bij helpen? Als je je 06-nummer in je profiel zet, kijk ik graag met je mee. Ik gok dat je nog geen bezorgafspraak hebt kunnen inplannen? In dat geval wil ik je vragen nog even geduld te hebben. Houd je mail goed in de gaten voor een bericht van AMP en de topic voor de actuele levertijden. 
 

 Hoi Marciano

Ik heb inderdaad nog niets gehoord. Mijn nummer heb ik in mijn profiel gezet, maar ook dat lijkt niet helemaal goed te gaan. Blijkbaar is  het meenemen van mijn nummer niet aangevinkt. Voor mij toch wel tamelijk essentieel aangezien het mijn bedrijfsnummer is… 

 

 

 

 

Hey @KLambreva bedankt voor je duidelijke uitleg! Dit vind ik echt niet fijn om te horen. Alles wat er mis kon gaan, ging bij jou ook mis. Wel goed dat je je profiel hebt ingevuld. Ik heb je gegevens er gelijk eens bij gepakt en ik zie dat je inmiddels een nieuwe bestelling hebt lopen. Zoals ik het nu zie, gaat alles goed, klopt dat?

Heb je toevallig met mijn collega van de klantenservice besproken of zij zouden nagaan wat precies het incident was waardoor AMP het toestel niet kon leveren? Of heb je dit in ieder geval aangegeven? Ik hoop namelijk dat dit wel feedback voor ze is, anders geef ik het graag zelf intern door! Ik hoop in ieder geval dat je jouw nieuwe iPhone 13 Pro zo snel mogelijk zal ontvangen!

@Myka Hoi, kan ik je ergens bij helpen? Als je je 06-nummer in je profiel zet, kijk ik graag met je mee. Ik gok dat je nog geen bezorgafspraak hebt kunnen inplannen? In dat geval wil ik je vragen nog even geduld te hebben. Houd je mail goed in de gaten voor een bericht van AMP en de topic voor de actuele levertijden. 

Hi marciano, 

Bedankt voor jou reactie. 

Ik heb maandag direct met amp contact opgezocht. 45 min in de wacht gestaan en  kreeg toen een erg onvriendelijke man aan de lijn en die gaf mij het volgende antwoord: wegens omstandigheden kon het niet geleverd worden. Verder kan ik je niet verder helpen, bel tele 2 maar. 

Vervolgens weer met de klantenservice van tele2 gesproken. Na 1 uur en 3 collega's verder (allemaal vriendelijk en behulpzaam) het probleem niet kunnen achterhalen en niks kunnen omdraaien. 

De iphone is nu weer besteld. Helaas moet ik nu weer 2/3 weken wachten op mijn pre-order die ik een paar dagen geleden al in mijn bezit had moeten hebben... Hopelijk gaat het deze keer wel goed! 

 

Mijn dank is groot voor de mensen die allemaal hebben geannuleerd om via belsimpel te bestellen ! Ik heb besteld op 21-09 en ik krijg het morgen binnen! (Kleine 2 weekjes) Sneller dan ik had verwacht!

Trouwens dit is mijn klantnummer. [verwijdert door moderator]

Beste Marciano,

 

Ik had die geannuleerd die bestelling omdat het veelste duur was. Via GSMWEB had ik een goedkopere abonnement gevonden voor iphone 13 pro max. Heb het voor 3e keer formulieren netjes ingevuld en iedere keer de volgende dag bel ik hoor ik dat het geannuleerd was ook via tmobile. Sinds gisteren heb ik via tele2 een formulier ingevuld en opgestuurd hopelijk krijg ik antwoorden op mijn vraag en dan hopelijk weet ik ook waar het fout gaat.

Ik vind het echt erg zo dat het bijna 3 weken duurd dat ik het mijn iPhone maar niet krijg.

Mijn nr is.

Of beter mijn email adres is.

[Verborgen door moderator] 

Via daar geef ik mijn 06 nr.

Vind ik veel vertrouwelijk dan zo.

 

Met vriendelijke groeten, 

Homyra Sa

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Elias.032 goed dat je je profiel hebt ingevuld! Ik heb gelijk eens gekeken en ik zie dat er op 2 oktober wel een bestelling is gedaan, maar zonder toestel. Is alles goed gegaan?

Ik zie zo snel ook niet waardoor je abonnement gestopt was… Via welke partij probeerde je te verlengen? Als je nu nog hulp nodig hebt of vragen hebt met betrekking tot je abonnement, dan kun je denk ik het beste even contact opnemen met mijn collega’s van Sales. Je kunt ze bereiken op 0800-1602. Laat je het ons weten als ze je hebben kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @KLambreva bedankt voor je duidelijke uitleg! Dit vind ik echt niet fijn om te horen. Alles wat er mis kon gaan, ging bij jou ook mis. Wel goed dat je je profiel hebt ingevuld. Ik heb je gegevens er gelijk eens bij gepakt en ik zie dat je inmiddels een nieuwe bestelling hebt lopen. Zoals ik het nu zie, gaat alles goed, klopt dat?

Heb je toevallig met mijn collega van de klantenservice besproken of zij zouden nagaan wat precies het incident was waardoor AMP het toestel niet kon leveren? Of heb je dit in ieder geval aangegeven? Ik hoop namelijk dat dit wel feedback voor ze is, anders geef ik het graag zelf intern door! Ik hoop in ieder geval dat je jouw nieuwe iPhone 13 Pro zo snel mogelijk zal ontvangen!

@Myka Hoi, kan ik je ergens bij helpen? Als je je 06-nummer in je profiel zet, kijk ik graag met je mee. Ik gok dat je nog geen bezorgafspraak hebt kunnen inplannen? In dat geval wil ik je vragen nog even geduld te hebben. Houd je mail goed in de gaten voor een bericht van AMP en de topic voor de actuele levertijden. 

Wat ik echt niet snap is dat ik voor 3e keer iphone 13 pro max bestel via andere telefoon zaak waardoor ik dan als provider bij tele2 kan blijven of tmobiel. Maar dit is het probleem ik vul het gegevens in netjes in ik betaal 1 cent en de volgende dag bel ik ze op van andere telefoon zaak hoor ik dat mijn contract is beëindigd. Ik snap het echt niet waardoor het komt. Ik bel tele2 opnieuw en leg mijn situatie uit en ook zij begrijpen niet waardoor het komt. Ik zet er heel erg mee ik heb al 3 keer geprobeerd en al 3 keer wordt ik geannuleerd waar gaat de fout in??? Heeft iemand ook zo probleem gehad en zoja hoe was het dan opgelost.

Want ik zet er heel erg mee. En ik durf nu uit voorzorg ook geen andere mobiel te bestellen iphone 13 of iphone 12 pro max ben bang dat ik alweer wordt geanulleerd...

Hmmm 18/09 overgestapt naar Tele2 met een pre-order voor de iPhone 13 Pro Max 512GB.

Begin nu toch twijfels te krijgen of ik niet bij Vodafone had moeten blijven, communicatie was daar toch een stuk beter. 

Een nieuw hoofdstuk in de iphone 13 pro drama:

Zoals vele heb ik ook een pre order gedaan voor de iphone 13 pro. 

Deze week kreeg ik bericht dat ik een afspraak kon maken voor de levering van mijn iphone. Via AMP (hun bezorgdienst) kon ik een bestelmoment kiezen. Voor 10 euro extra kon ik het ook op zondag bezorgd krijgen. Dit heb ik dan ook gedaan want ik wil de iphone nu eindelijk in mijn handen hebben! 

Vanochtend (zondag) werd ik wakker en keek op de klok want het zou immers tussen 11.00 en 13.00 geleverd worden. 

Ik zag dat ik een sms had gekregen van AMP: Wegens een incident kunnen wij de telefoon vandaag niet leveren. Er wordt een nieuwe afspraak ingepland.

Nou dat was lekker wakker worden. 

Toen zag ik dat tele2 mij een email had gestuurd en daarin stond dat mijn bestelling is geannuleerd!!!!! Nee toch?? Dit kan toch niet waar zijn?? Vorige week nog contact met ze gehad en alles was in orde met mijn order, AMP zou contact met mij opnemen om een bestelmoment in te plannen.

Alles was toch in orde en geregeld!!!??

Direct met klantenservice contact gezocht en inderdaad: de bezorgdienst heeft de bezorging geannuleerd en hierdoor is mijn hele bestelling geannuleerd. 

Hier is helaas niets aan te doen.

Oplossing: je kan opnieuw je aanvraag indienen en het opnieuw bestellen. 

Ik wil geen bkr registratie waardoor ik meer dan 800 heb aanbetaald. Toen ik vroeg wanneer ik dit terug krijg: Dit krijg je binnen 14 dagen teruggestort op jouw rekening. 

Nu moet ik eerst wachten op mijn geld voordat ik een nieuwe kan bestellen (ik ben student en dit is een hoop geld). 

Bedankt tele 2! Ik doe een preorder in september en met een beetje geluk heb ik het nu eind oktober??? 

Dit is echt NIET oke. Doe hier iets aan!

Ik raad het inderdaad iedereen aan om de bestelling idd te annuleren zoals wat hier boven mij wordt gezegd. Ik heb vrijdag mijn bestelling geannuleerd en bij Belsimpel gelijk een nieuwe abonnement  afgesloten bij Tele 2 en nu krijg ik mijn telefoon Morgen al binnen.

ik vind het absurd die wachttijden, ik zou het doen als ik jullie was inplaats 4 weken wachteb 

Ik heb vanmiddag mijn bestelling van de iPhone ook geannuleerd bij Tele2. 3 tot 4 weken wachten op een nieuw toestel is mij te gek. Via Belsimpel gekeken een nieuw abonnement afgesloten en via hun heb ik hem volgende week al in huis.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag allemaal,

In de levertijdentopics zijn de tabellen zojuist weer aangepast met de meest actuele informatie over de levertijden. 

Wanneer we weer een nieuwe update te delen hebben, zetten we deze gelijk weer online in de desbetreffende topics! :smile:

@elin3 ik heb hem om 13:00 uur bestelt iPhone pro Max 1 T 

@harmenfuite ik heb hem vorige zaterdag bestelt 😌

Welke heb je precies besteld en hoe laat zaterdag? Ik heb hem namelijk ook zaterdag besteld en nog steeds niks binnen.