beantwoord

Hardware factuur opvragen

  • 8 January 2022
  • 8 reacties
  • 314 x bekeken

4 dagen geleden een telefoon gekocht, en betaald, maar geen factuur ontvangen..

Wil graag gebruik maken van de Samsung actie, maar daar heb ik een factuur voor nodig. 

Hoe kan ik op een snelle manier aan de factuur komen? 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 10 January 2022, 10:42

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Nannetdenhaan tof dat je een nieuwe Samsung hebt gekocht! Ik snap dat je gebruik wil maken van de actie en dat komt helemaal goed. De hardware factuur wordt altijd een paar dagen na bezorging van je toestel gestuurd per e-mail. Ik zie dat je je toestel vrijdag hebt ontvangen, dus ik verwacht hem (begin) deze week. Mocht je hem donderdag nog niet ontvangen hebben, trek dan even aan de bel. Dan vraag ik de hardware factuur voor je op.

Laat je het ons weten als je hem hebt ontvangen? We horen het graag van je! :smile:

He @Marciano van Tele2, dank voor je reactie! Helaas nog geen factuur ontvangen.. 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Nannetdenhaan ,

Ik vraag een kopie van de hardware factuur voor je op! Stuur mij de volgende gegevens even via een privébericht: IMEI-nummer, type toestel en het e-mailadres waar ik hem heen kan laten sturen. Dan maak ik direct een case aan voor mijn collega’s en zij zullen hem binnenkort dan naar je mailen.

Ik zie je berichtje tegemoet! 😊 ^Marciano

4 dagen geleden een telefoon gekocht, en betaald, maar geen factuur ontvangen..

Wil graag gebruik maken van de Samsung actie, maar daar heb ik een factuur voor nodig. 

Hoe kan ik op een snelle manier aan de factuur komen? 

B

Hey @Nannetdenhaan tof dat je een nieuwe Samsung hebt gekocht! Ik snap dat je gebruik wil maken van de actie en dat komt helemaal goed. De hardware factuur wordt altijd een paar dagen na bezorging van je toestel gestuurd per e-mail. Ik zie dat je je toestel vrijdag hebt ontvangen, dus ik verwacht hem (begin) deze week. Mocht je hem donderdag nog niet ontvangen hebben, trek dan even aan de bel. Dan vraag ik de hardware factuur voor je op.

Laat je het ons weten als je hem hebt ontvangen? We horen het graag van je! :smile:

Beste mensen, ook ik heb nog steeds geen toestelfactuur.
Deze moet ik binnen een week hebben, anders gaat de Samsungdeal aan mijn neus voorbij….

Ik heb mijn factuur ontvangen! Hartelijk dank voor de hulp @Marciano van Tele2, en ik hoop dat ze jou (@Juleswin) ook snel aan je factuur helpen! 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Nannetdenhaan superfijn om te horen dat je heb hebt ontvangen! Alvast heel veel plezier met je Samsung cadeautje!

Hey @Juleswin maak even een nieuw topic aan (klik hier) dan help ik je daar direct verder! Als je een topic hebt aangemaakt, mag je me ook gelijk een privébericht sturen de volgende gegevens:

Adres + postcode, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je IBAN, e-mailadres, IMEI nummer, en het type toestel dat je hebt. Dan zorg ik ervoor dat je de hardware factuur z.s.m. ontvangt!

Vorige week ook samsung s21 plus gekocht maar ook nog geen factuur binnen. Zou u mij ook kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Lottewlf ik heb op je topic gereageerd!

Ik sluit dit topic omdat het voor de topic starter is opgelost. :blush: