beantwoord

emailadres klopt niet

  • 9 februari 2016
  • 4 reacties
  • 107 x bekeken

ik probeer nu al enige tijd mijn emailadres te laten wijzigen maar dit kan alleen maar via de klantenservice maar als ik echt iedere keer 30min in de wacht word gezet word je niet vriendelijk.
mijn tele2 app kan ik ook niet installeren op mijn telefoon dus weet niet wat mijn verbruik is.
dit is trouwens mijn 1st maand bij tele2 en de klantenservice laat echt wel de wensen over op dit moment.
ik hoop hier dan ook maar snel antwoord op te krijgen want begin er het heen en weer van te krijgen. Dat ik nergens een fatsoenlijk antwoord op krijg
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 11 februari 2016, 19:05

Hoi Petra89,
Ik ga je helpen! Zou je mij in een privebericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
06-nummer
En het juiste emailadres

Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 2
Badge
Ik kwam er net vrij vlot door, zou nu even bellen
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Petra89,
Ik ga je helpen! Zou je mij in een privebericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
06-nummer
En het juiste emailadres

Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Petra89,
Ik heb helaas nog geen gegevens van je ontvangen om je emailadres te wijzigen. Wil je dat ik dit nog voor je doe of heb je het via een andere weg opgelost?
Ik hoor het graag van je. Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Petra89,
Aangezien ik niks meer van je ontvangen heb, sluit ik dit topic. Als je toch een vraag hebt, kun je het beste een heel nieuw topic openen. Dan helpen mijn collega's of ik je daar graag verder. :)
Groetjes Kiko