eind datum met verlenging sim only

• 5 maart 2015
  • 5 reacties
  • 143 x bekeken

ik heb mijn abonnement recent verlengd met sim only. IK ging er vanuit dat sim only maandelijks opzegbaar is. Alleen als ik nu wil verlengen met toestel staat de einddatum een jaar verder. klopt dit wel?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Badge +5
Daar kun je het beste over bellen denk ik want lijkt mij niet te kloppen inderdaad. De website heeft wel meer kuren.

Meestal is een abo met toestel 2 jaar.
Reputatie 7
Het is wel zo dat je pas na 6 maanden een sim-only kan verlengen met nummerbehoud. Zeg je de sim-only op en neem je een abonnement met toestel dan kun je dus geen gebruik maken van nummerbehoud. Maar dat je er een jaar aan vast zit is inderdaad een fout (de zoveelste) op de website.
begrijp ik goed dat je bij Tele2 je sim only maandelijks kan opzeggen maar als je wilt verlengen je eerst een aantal maanden moet wachten? Ik wilde verlengen met toestel bij tele2... omdat mijn telefoon het heeft begeven...
Reputatie 7
Als je nummerbehoud wilt wel. Anders wordt het gewoon een nieuw abonnement met een nieuw nummer.
Als je nummerbehoud wilt wel. Anders wordt het gewoon een nieuw abonnement met een nieuw nummer.

dank, dan zal ik nog wel even bellen met ze. Anders ga ik ook direct weg bij Tele2. Waardeloze service