beantwoord

echo op de lijn

• 18 april 2017
  • 4 reacties
  • 408 x bekeken

Reputatie 1
ik heb een poosje een echo op de lijn, en verloopt dus een gesprek niet prettig,
enig idee wat er aan kan schelen?
ik was altijd dik tevreden over het bellen met tele2
mijn telefoon is een samsung s 6
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 24 april 2017, 10:34

De Nokia 6300 een fantastisch betrouwbaar toestel en niet kapot te krijgen!
De echo die je hoort lijkt te maken te hebben met je Samsung S6, hoelang heb je dit toestel en waar heb je deze precies gekocht?
Via onze website kan je het toestel bij Samsung zelf aanbieden ter reparatie, zij gaan dan verder onderzoeken waar de echo vandaan komt!

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Badge
Een echo op de lijn kan verschillende oorzaken hebben, merk je de echo in ieder gesprek (uitgaand en binnenkomend)?
Zou je de simkaart eens kunnen stoppen in een ander toestel en dan een gesprek willen beginnen, op deze manier kunnen wij uitsluiten dat het aan je toestel ligt.
Ik ben benieuwd wat hier uitkomt!

Groetjes, Maris
Reputatie 1
ik heb een nokia 6300 getest...(heerlijk toestel qua formaat),
en heb een helder lijn dus....:?
dus zeg het maar...... een foute instelling Samsung S 6 ?
groeten Bertus
Badge
De echo die je hoort lijkt te maken te hebben met je Samsung S6, hoelang heb je dit toestel en waar heb je deze precies gekocht?
Via onze website kan je het toestel bij Samsung zelf aanbieden ter reparatie, zij gaan dan verder onderzoeken waar de echo vandaan komt!

Groetjes, Maris
Reputatie 1
De echo die je hoort lijkt te maken te hebben met je Samsung S6, hoelang heb je dit toestel en waar heb ej deze precies gekocht?

Groetjes, Maris

ik heb de Samsung s 6 nu bijna een jaar,en via Belsimpel aangeschaft , de nokia is idd een pracht toestel.... een zeer handig formaat ,
bedankt voor de informatie